TV3, el canal preferit per informar-se, segons el baròmetre del CEO, i les emissores de Catalunya Ràdio creixen i arriben al 27,7%

Segons la tercera onada del 2019 del Baròmetre d'Opinió Pública, feta pública aquest matí pel Centre d'Estudis d'Opinió (CEO), gairebé la meitat dels enquestats segueix la informació a la televisió a través de TV3 i del 3/24. En l'àmbit de ràdio, més d'una quarta part ho fa a través de Catalunya Ràdio i Catalunya Informació, amb un resultat per sobre de l'onada anterior.

Aquest matí s'ha fet públic el Baròmetre d'Opinió Pública del Centre d'Estudis d'Opinió (CEO) que correspon a la tercera onada del 2019. Segons aquest estudi, TV3 es manté al capdavant de la llista de canals de televisió, a més de 30 punts de distància del segon.

Segons aquesta onada del baròmetre del CEO, el 47,7% dels enquestats segueixen la informació a la televisió a través de TV3 i del 3/24. En concret, un 43,6% ho fa a través de TV3, que es manté al capdavant de la classificació, a molta distància de la segona de la llista, La Sexta, amb un 11,5%. Pel que fa al 3/24, un 4,1% dels enquestats tria aquest canal per informar-se i supera en 4 dècimes el resultat de l'onada anterior.

D'altra banda, el 27,7% dels enquestats tria Catalunya Ràdio i Catalunya Informació per escoltar els espais informatius a la ràdio. Un 24,3% segueix Catalunya Ràdio, que és la segona emissora classificada, i un 3,4% ho fa a través de Catalunya Informació. Les dues emissores milloren els resultats de l'onada anterior. Catalunya Ràdio està 3 dècimes per sobre i Catalunya Informació ha guanyat un 1,4%.

tv3.cat

catradio.cat

ccma.cat

 

Anar al contingut