Resum de les dades del juliol de comScore.
Resum de les dades del juliol de comScore.

TV3 continua líder a internet a Catalunya i Catalunya Ràdio creix un 53% en un any

Segons les dades del mes de juliol de comScore, TV3 fa quinze mesos consecutius que és líder a internet a Catalunya, amb 1.669.000 usuaris únics i un creixement del 16% en un any.

Catalunya Ràdio, amb 471.000 usuaris únics, creix un 53% respecte al juliol del 2017.

Segons les dades de comScore* corresponents al juliol, TV3 és, un cop més, la cadena de televisió líder a internet a Catalunya, amb 1.669.000 usuaris únics i un creixement del 16% respecte al juliol del 2017. A Espanya, TV3 ha tingut 2.098.000 usuaris únics, que suposen un creixement del 4% respecte a l'any passat.

Pel que fa al consum de vídeo per internet, TV3 és, per divuitè mes consecutiu, la més vista a Catalunya per ordinador.

Catalunya Ràdio, amb 471.000 usuaris únics a Catalunya, creix un 53% respecte al juliol del 2017. A Espanya, ha arribat fins als 531.000 usuaris únics, un creixement del 14% respecte de fa un any.

La Corporació Catalana de Mitjans Audiovisuals (CCMA) obté 1.838.000 usuaris únics i un abast del 34,8% del conjunt d'internautes a Catalunya. Aquesta xifra representa un creixement del 15% respecte al juliol del 2017. A Espanya, obté 2.746.000 usuaris únics.

Els capítols de la sèrie de la sobretaula "Com si fos ahir"; el programa d'anàlisi i debat "Preguntes freqüents", i els "Telenotícies" són els continguts més vistos de TV3 del juliol per internet. Pel que fa als de Catalunya Ràdio, el magazín "El matí de Catalunya Ràdio", els informatius "Catalunya migdia" i "Catalunya vespre", i els programes "El suplement", "Estat de Gràcia" i "Tot costa" han estat els més escoltats del juliol.

(*comScore MMX Multiplataforma i comScore Video Metrix, juliol 2018)

tv3.cat
catradio.cat

Anar al contingut