TV3 comença l'any líder, amb pluja de rècords

TV3 és líder de gener, amb una quota del 14,2%, a 3 i 3,1 punts de les cadenes classificades en segon i tercer lloc. TV3 lidera la franja del day time, i del prime time, amb contundència. TV3 ha estat la cadena més vista 30 dies del mes de gener i també ha liderat el rànquing de programes 30 dies dels 31 del mes, i ho ha fet sempre amb un telenotícies. La cadena col·loca 13 programes entre els 15 més vistos. Els informatius són líders en totes les edicions, amb bons resultats, i es mantenen al capdavant del rànquing qualitatiu, amb un índex del 8,5. Mes de rècords per a "Sense ficció", "Atrapa'm si pots", "Tot es mou", "Està passant", "Polònia", "APM?", "Cuines" i "Com si fos ahir". També per al cinema, amb "La gran pel·lícula". Excel·lent tornada d'"El foraster" i de l'estrena d'"El llop" i la nit dedicada a les energies renovables. TV3 continua sent la cadena més ben valorada qualitativament, amb un 8,4. Esport3 registra la millor quota mensual des de l'abril del 2019 i el seu millor gener des del 2017. I, pel que fa a audiències digitals, el portal de la CCMA té 4,4 milions d'usuaris únics. "Com si fos ahir" és el programa amb més audiència digital a la carta

TV3 ha tornat a acabar el mes com a líder d'audiència, segons dades de Kantar. Aquest gener, TV3 ha aconseguit una quota del 14,2%. Ha superat en 3 i 3,1 punts les cadenes classificades en segon i tercer lloc, Telecinco i Antena3.

TV3 lidera la franja del day time, amb un 14,1%, a 1,8 de la segona, Telecinco; i la franja del prime time, de manera contundent, amb una quota del 16,5%, i supera per 6,1 punts la segona classificada, Antena3.

TV3 ha liderat l'audiència 30 dies dels 31 del mes de gener i el rànquing dels programes més vistos del dia en 30 ocasions, i sempre ho ha fet amb una edició dels telenotícies.

També és la cadena més ben valorada al gener, al panel de GfK, amb un 8,4. GfK és l'empresa multinacional alemanya d'investigació i anàlisi de mercat que elabora informes sobre les valoracions qualitatives dels espectadors. Algunes de les televisions públiques més importants d'Europa han fet servir l'estudi qualitatiu "Jurat d'espectadors", de GfK, com per exemple la britànica BBC, l'alemanya ZDF, la neerlandesa NPO, la irlandesa RTÉ, la belga VRT, la russa CTC i també la privada britànica ITV. Actualment, a més de TV3, la BBC i la neerlandesa NPO continuen fent-lo servir i s'hi han afegit les televisions públiques de Mèxic i de Singapur.

Excel·lents resultats dels informatius, líders de totes les edicions

Un mes més, els telenotícies es mantenen líders en totes les edicions i han encapçalat el rànquing dels programes més vistos del dia en 30 ocasions: 17 el "TN vespre", 10 el "TN cap de setmana vespre"; 2 el "TN migdia", i 1 l'edició del migdia del cap de setmana.

13 dels 15 programes més vistos del rànquing del mes són de TV3. El "TN vespre" del dia 11 de gener, amb una quota del 30,2% i 720.000 espectadors, va ocupar el tercer lloc del rànquing; el va seguir el "TN cap de setmana vespre" del 30, amb 620.000 espectadors i un 26,5% de quota. El sisè lloc va ser per a l'edició del migdia de l'informatiu del cap de setmana del 16 de gener, amb una quota del 29,9% i 542.000 espectadors, que va marcar el rècord de la temporada. En setè lloc es troba el "TN migdia" del 19 de gener, amb 526.000 espectadors i un 31,7% de quota.

I pel que fa al "TN comarques", el del dia 31 va ser el 13è més vist del mes, amb una quota del 28% i 370.000 espectadors, i continua com l'informatiu més ben valorat, segons el panel de GfK, amb un 8,7.

Els informatius de TV3 es mantenen al capdavant del rànquing qualitatiu dels informatius diaris, amb un índex de 8,5, segons el panel de GfK.

També destaca l'excel·lent valoració qualitativa del "Més 324", amb un 8,9.

Gener, mes de rècords

Entre els programes més vistos, a banda dels telenotícies, hi ha espais de totes les temàtiques de la programació de TV3: entreteniment, sèries i documentals.

Aquest gener ha estat un mes de rècords. El "Polònia" del dia 13 ocupa el cinquè lloc del rànquing, i va fer el rècord de la temporada, amb una quota del 21,8% i 548.000 espectadors. El "Sense ficció" del dia 4, "Per molts anys, Mr.Bean", amb 498.000 espectadors i una quota del 21,1% , el millor resultat des del maig del 2021, i té una valoració qualitativa de 8.8.

Un altre rècord va ser el de l'"Atrapa'm si pots", amb Llucià Ferrer, que es va emetre el dia 9, amb una quota del 14,8% i 314.000 espectadors. També va ser el més vist en cap de setmana des del 14 de març del 2021. El "Tot es mou", amb Helena Garcia Melero, també registra el millor resultat de la temporada el dia 10 de gener, amb una quota del 13,4% i 207.000 espectadors. I aquell mateix dia també ho va fer l'"Està passant", amb una quota del 18,8% i 376.000 espectadors.

També rècord per a "Com si fos ahir", la sèrie de la sobretaula, amb el capítol del dia 18, amb 355.000 espectadors i un 23,8% de quota. I pel "Cuines", amb Marc Ribas i Gessamí Caramés, que continua destacant cada migdia. El del dia 18, en què van preparar una coca amb romesco de pistatxo, amb 382.000 espectadors i un 23,8% de quota.

L'"APM?", del dia 17, va registrar la màxima de la temporada, amb una quota del 19,1% i 474.000 espectadors. I "La gran pel·lícula" del dia 28, amb "1917", també va fer el millor resultat de la temporada, amb una quota del 16,3% i 331.000 espectadors.

Pel que fa a les estrenes destaca "El foraster", que el dia 17 va fer la màxima amb 509.000 espectadors i una quota del 24,8% quan va visitar Paüls. I té una valoració qualitativa de 8.8. I "El llop", es va estrenar el dia 19, amb una quota del 14,7% i 308.000 espectadors i una audiència acumulada de 733.000 espectadors.

També han fet bons resultats el "30 minuts" del dia 23, amb "Darrere del joc del calamar", el segon millor resultat de la temporada, amb una quota del 16,4% i 362.000 espectadors. I el "Preguntes freqüents", amb Cristina Puig, del dia 22, també es el segon més vist de la temporada, amb una quota del 13,9% i 243.000 espectadors.

La nit especial dedicada a les energies renovables que es va emetre el dia 30 va fer un bon resultat, amb "Volem saber. Renovables: tots a pedalar!", amb una quota del 15,1% i 365.000 espectadors; "30 minuts", amb "Renovables. L'assignatura pendent", amb una quota del 13,4% i 286.000 espectadors i "Volem saber. Renovables, la propera energia", amb 157.000 espectadors i un 9,8% de quota. A més, té una excel·lent valoració qualitativa, amb un 8,8.

El dia 9, la nit dedicada a Alexia Putellas amb "Somni compartit", "Perseguint un somni" i "Somni aconseguit", va fer una audiència acumulada de 784.000 espectadors.

I la final de la Supercopa femenina de futbol, que es va jugar el dia 23, va liderar la franja, amb 117.000 espectadors, una quota del 14,1% i una audiència acumulada de 271.000 espectadors. I el postpartit va fer una quota del 18,1% i 224.000 espectadors.

Esport3 registra la millor quota mensual des de l'abril del 2019 i fa el millor gener des del 2017.

El portal de la CCMA rep 4,4 milions d'usuaris únics i "Com si fos ahir" és el programa amb més audiència digital a la carta

Pel que fa a les audiències digitals, s'han fet 10,8 milions de reproduccions de vídeo, en directe i a la carta.

"Com si fos ahir" ha estat el programa amb més audiència digital a la carta, amb gairebé 132.000 usuaris únics i més d'1 milió de reproduccions.15 dels 20 vídeos amb més reproduccions del mes de gener han estat capítols de la sèrie. El vídeo més vist a la carta del mes ha estat l'entrevista del "Més 324" a Jordi Pigem, amb 158.000 reproduccions. I el programa se situa com el tercer amb més audiència del mes, amb 114.000 usuaris únics, el rècord del programa. I "El foraster" acumula 389.000 reproduccions i fa la millor audiència mensual des de l'estrena.

L'emissió més vista en directe per internet ha estat el partit de futbol entre el Barça B i el Reial Madrid Castella, emès per Esport3, amb més de 31.000 usuaris únics.

El portal de la CCMA va tenir 4,4 milions d'usuaris únics. El 324.cat obté una audiència digital de 2,2 milions d'usuaris únics.

I pel que fa a les xarxes socials, la conversa social sobre els programes de TV3 ha generat més de 221.000 missatges a Twitter. I l'"Atrapa'm si pots" ha estat el programa més comentat del mes a Twitter, amb 38.800 missatges.

(Font: Kantar, ind. 4 i + amb segones residències i convidats. Els programes que s'han emès en simultani per més d'una de les nostres cadenes i s'han vist per televisió apareixen al rànquing amb l'audiència total.)

tv3.cat

Anar al contingut