TV3 amplia la diferència amb la resta de cadenes com el canal preferit per informar-se, segons el baròmetre del CEO, i Catalunya Ràdio puja

Segons la tercera onada del 2020 del Baròmetre d'Opinió Pública, feta pública aquest matí pel Centre d'Estudis d'Opinió (CEO), la meitat dels enquestats segueix la informació a la televisió a través de TV3 i del 3/24. En l'àmbit de ràdio, una quarta part ho fa a través de Catalunya Ràdio.

Aquest matí s'ha fet públic el Baròmetre d'Opinió Pública del Centre d'Estudis d'Opinió (CEO) que correspon a la tercera onada del 2020. Segons aquest estudi, TV3 es manté al capdavant de la llista de canals de televisió, a més de 35 punts de distància del segon.

Segons aquesta onada del baròmetre del CEO, el 49,9% dels enquestats segueixen la informació a la televisió a través de TV3 i del 3/24. En concret, un 46,1% ho fa a través de TV3, que es manté destacada al capdavant de la classificació, a molta distància de la segona de la llista, La 1, amb un 10,7%. TV3 creix en suport i supera en  2,5 punts les dades de l'onada anterior (43,6%). Pel que fa al 3/24, un 3,8% dels enquestats tria aquest canal per informar-se i supera en un  punt el resultat de l'onada anterior.

D'altra banda, el 28% dels enquestats tria Catalunya Ràdio i Catalunya Informació per escoltar els espais informatius a la ràdio. Un 24,8% segueix Catalunya Ràdio, que és la segona emissora classificada, i un 3,2% ho fa a través de Catalunya Informació. Catalunya Ràdio ha guanyat 5 dècimes respecte a l'onada anterior.

tv3.cat

catradio.cat

ccma.cat

Anar al contingut