Audiències TV3 març, 44 mesos consecutius líder

TV3, 44 mesos consecutius líder

TV3 és líder del març per 44è mes consecutiu, rècord històric de lideratge ininterromput mensual, amb una quota del 14,7%, a 1,5 i 3,1 punts de les cadenes classificades en segon i tercer lloc. TV3 continua liderant la franja del "day time" i del "prime time". TV3 ha estat la cadena més vista 23 dies del mes de març i també ha liderat el rànquing de programes 30 dies del mes, i ho ha fet sempre amb un telenotícies. Nou dels quinze programes més vistos del rànquing són de la cadena. Els informatius són líders en totes les edicions, amb excel·lents resultats, i es mantenen al capdavant del rànquing qualitatiu, amb un índex del 8,6. En destaquen les estrenes de "Frederica Montseny. La dona que parla" i "X, la sèrie", i també l'entrevista a la presidenta del Parlament, Laura Borràs, i l'especial de les eleccions del Barça "E21 Eleccions FCB / Els resultats". També el rècord de "Polònia" del dia 18, el més vist de la temporada, després de l'especial de Cap d'Any, i el "30 minuts" del dia 28 "Negar la pandèmia" és el més vist de la temporada. A més, l'emissió d'"Onze" del dia 24 a Esport3 registra el rècord de la temporada. TV3 continua sent la cadena més ben valorada qualitativament, amb un 8,5. I, pel que fa a audiències digitals, el portal de la CCMA, el 324.cat i l'Esport3.cat obtenen bons resultats aquest mes de març, en especial la secció d'Esports del portal, amb un increment del 126%. "Crims" és el més vist a la carta.

TV3 ha tornat a acabar el mes com a líder d'audiència, segons dades de Kantar, i ja són 44 mesos consecutius, el rècord històric de lideratge ininterromput d'una cadena. Aquest març, TV3 ha aconseguit una quota del 14,7%, Ha superat en 1,5 i 3,1 punts les cadenes classificades en segon i tercer lloc, Telecinco i Antena 3.

TV3 continua sent líder a les franges de "day time", amb una quota del 15,1%, 1,6 punts per sobre de la cadena classificada en segon lloc, Telecinco, i de "prime time", amb una quota del 15,9%, i supera per 2,9 punts la segona classificada, Telecinco.

TV3 ha liderat l'audiència 23 dies dels 31 del mes de març i el rànquing dels programes més vistos del dia en 30 ocasions, i sempre ho ha fet amb una edició dels telenotícies.

També és la cadena més ben valorada al març, al panel de GfK, amb un 8,5. GfK és l'empresa multinacional alemanya d'investigació i anàlisi de mercat que elabora informes sobre les valoracions qualitatives dels espectadors. Algunes de les televisions públiques més importants d'Europa han fet servir l'estudi qualitatiu "Jurado de Espectadores", de GfK, com per exemple la britànica BBC, l'alemanya ZDF, la neerlandesa NPO, la irlandesa RTÉ, la belga VRT, la russa CTC i també la privada britànica ITV. Actualment, a més de TV3, la BBC i la neerlandesa NPO continuen fent-lo servir i s'hi han afegit les televisions públiques de Mèxic i de Singapur.

Excel·lents resultats dels informatius, líders de totes les edicions

Un mes més, els telenotícies es mantenen líders en totes les edicions i han encapçalat el rànquing dels programes més vistos del dia en 30 ocasions: 22 el "TN vespre", 7 el "TN cap de setmana vespre" i 1 el "TN cap de setmana migdia".

Nou de quinze programes més vistos del rànquing del mes són de TV3, amb el "TN vespre" del dia 18 de març en tercer lloc, amb una quota del 28,2% i 779.000 espectadors; el "Polònia" del 18 va ser quart, amb una quota del 24,3% i 674.000 espectadors; el "TN cap de setmana vespre" del 14 va ser cinquè, amb 669.000 espectadors i un 24,7% de quota. El setè va ser el "TN migdia" del 8 de març, amb 546.000 espectadors i una quota del 30,4%.

I pel que fa al "TN comarques", el del dia 4 va ser el 24è més vist del mes, amb una quota del 23,3% i 356.000 espectadors, i continua com l'informatiu més ben valorat, segons el panel DE GfK, amb un 8,9.

Els informatius de TV3 es mantenen al capdavant del rànquing qualitatiu dels informatius diaris, amb un índex de 8,6, segons el panel de GfK.

La Setmana de les Dones, "Atrapa'm si pots" i "FAQS" obtenen bons resultats

La programació especial que TV3 va dedicar al Dia Internacional de les Dones va ser seguit amb interès pels espectadors. Encapçalada per la pel·lícula "Frederica Montseny. La dona que parla", amb 376.000 espectadors i una quota del 16,2%.

També va destacar "Atrapa'm si pots" del 14 de març, en 17è lloc del rànquing, amb 387.000 espectadors i un 15,5% de quota. I el "FAQS" del dia 20, amb una quota del 17,7%, 326.000 espectadors, i es va situar en 36è lloc dels programes més vistos del mes.

El 28è lloc del rànquing va ser per a l'entrevista a la presidenta del Parlament, Laura Borràs, del dia 14 de març, amb 346.000 espectadors i un quota del 14,4%.

La sèrie "Com si fos ahir" del dia 5 ocupa el 38è lloc del rànquing, amb una quota del 20,5%. i 320.000 espectadors.

Bons resultats dels programes del "day time" i del "prime time"

Entre els programes més vistos, a banda dels telenotícies, hi ha espais de totes les temàtiques de la programació de TV3: entreteniment, sèries i documentals.

El "Polònia" del dia 18, amb una quota del 24,3% i 674.000 espectadors, va ser quart i té un 8,8 en qualitat. El "Crims" del dia 1 de març es va situar en desè lloc amb una quota del 19,6% i 495.000 espectadors. L'"Està passant", el programa d'humor dels vespres que es va emetre el dia 8, va ser dotzè, amb una quota del 19,9% i 477.000 espectadors, i té un 8,5 al panel de GfK. A més, el "30 minuts" del dia 28 "Negar la pandèmia" és el més vist de la temporada, amb 439.000 espectadors i un 16,1%.

Al rànquing del mes també hi destaca "Cuines" del dia 1 de març, en què Marc Ribas va preparar una hamburguesa de llenties, amb una quota del 25,5% i 413.000 espectadors; el "Sense ficció", amb "Em dic Violeta", del 16 de març, amb una quota del 15,7% i 389.000 espectadors, també va obtenir bons resultats.

El portal de la CCMA obté molt bons resultats

Pel que fa a les audiències digitals, s'han fet més de 12 milions de reproduccions de vídeo. "Crims" ha estat el programa amb més audiència digital a la carta, amb 164.000 usuaris únics i 671.000 reproduccions. Els 4 vídeos més vists del mes són d'aquest programa. "Com si fos ahir" ha tingut més d'un milió de reproduccions a la carta i ha estat el programa amb més reproduccions del març.

El 324.cat torna a pujar, amb una audiència digital de 2,5 milions d'usuaris únics. La secció d'esports del portal de notícies registra la segona millor audiència històrica, amb un increment del 126%.

"FAQS" ha estat el programa més comentat del mes a Twitter, amb 94.000 missatges.

Font: Kantar.Indiv.4i+ (amb convidats i 2a residència)

Anar al contingut