Sona9 i La Fera impulsen una convocatòria per captar nous creadors audiovisuals en català que contribueixin al seguiment oficial dels finalistes del concurs

Ja està obert el termini per ser ambaixador del Sona9 i formar part de l'equip que farà el seguiment oficial dels finalistes. Es tracta d'una iniciativa conjunta del concurs musical i la fàbrica de creació digital per unir l'emergència artística amb l'audiovisual.

El concurs musical Sona9 i la fàbrica de creació digital La Fera, creada fa poc, han fet una crida per captar nous creadors audiovisuals. L'objectiu és que, des de les seves xarxes socials, facin un seguiment dels cinc finalistes de la 22a edició del certamen de música emergent dels Països Catalans. 
  
La convocatòria està oberta fins al 24 de juliol. Els candidats han d'enviar un vídeo d'un minut amb una presentació explicant per què haurien de ser un dels ambaixadors dels finalistes del concurs. La Fera i Sona9 escolliran quatre propostes, que crearan continguts per al concurs Sona9, amb una remuneració de 1.800 euros bruts per a cadascuna. Les propostes seleccionades es donaran a conèixer el 29 de juliol. 
  
L'objectiu és crear un grup d'ambaixadors del Sona9 que comentin i segueixin el concurs des de les seves xarxes socials, tot complementant l'equip de coordinació de La Fera i Sona9, que faran l'acompanyament de les diverses proves. La darrera fase començarà a finals d'agost als estudis de Catalunya Ràdio amb la gravació dels concerts acústics al programa d'iCat "Sona9", realitzat per Lluís Gendrau, i acabaran el 10 de novembre amb la celebració de la final a la sala Salamandra de l'Hospitalet de Llobregat. 
  
Les peces realitzades pels creadors audiovisuals seran difoses tant als seus canals com a les xarxes dels organitzadors del concurs. També es visualitzaran en un programa especial dedicat a la final del Sona9 2022, que s'emetrà pel 33 durant el mes de novembre. L'objectiu principal és associar els creadors musicals emergents amb nous creadors de continguts audiovisuals, aprofitant l'ús de la llengua catalana i els nous llenguatges comunicatius. 
  
El Sona9 està organitzat per Enderrock, Catalunya Ràdio-iCat, TV3, i els departaments de Cultura i Joventut de la Generalitat de Catalunya. Té el patrocini d'Estrella Damm, a més del suport de la Generalitat Valenciana i el Govern Balear, les Cases de la Música, la Fundació SGAE i l'Associació d'Intèrprets i Executants (AIE). 
   
tv3.cat/33 
icat.cat 

#22SONA9 

Anar al contingut