"No sé com t'ho fas", d'Els Amics de les Arts, la nova cançó de l'estiu de TV3 i Catalunya Ràdio

El magazín de les tardes, "Tot es mou", amb Helena Garcia Melero i Lluís Marquina, ha estrenat aquesta tarda la cançó de l'estiu de TV3 i Catalunya Ràdio. En connexió amb els jardins de l'Hotel Balneari Vichy Catalan, ubicat a Caldes de Malavella, on es feia la presentació, ha ofert un tast de "No sé com t'ho fas", una nova peça d'Els Amics de les Arts. Catalunya Ràdio n'oferirà un fragment a les 20.00 a l'avanç informatiu del "Catalunya nit", amb Kílian Sebrià, dins del "Tot costa".

El "Tot es mou" també ha estrenat imatges del making of del videoclip de la cançó, que s'emetrà més avançat l'estiu. I, a més, el "TN vespre" estrenarà la primera promo de la campanya d'estiu de TV3.

Els últims anys, han estat banda sonora de l'estiu de TV3 i Catalunya Ràdio: Suu (2020), Lildami (2019), Koers (2018), Pau Guillamet "Guillamino" (2017), La Soul Machine (2016), Projecte Mut (2015), Pepet i Marieta (2014), Els Catarres (2013), The Pinker Tones (2012) i The Pepper Pots (2011). S'han tractat de cançons fetes, adaptades o estrenades específicament per a la campanya d'estiu.

Enguany es compta amb la música d'un dels grans referents de l'escena pop catalana, Els Amics de les Arts, amb un tema nou, "No sé com t'ho fas", que, qui sap, es podria convertir en un dels grans èxits de l'estiu.

Després d'un any marcat per la pandèmia, ha tornat la presentació de la cançó de l'estiu de TV3 i Catalunya Ràdio, a l'Hotel Balneari Vichy Catalan amb els protocols i les mesures de seguretat contra la Covid-19.

Els jardins i la piscina de l'Hotel Balneari Vichy Catalan, a la localitat gironina de Caldes de Malavella, han estat protagonistes de la posada en escena d'un petit concert d'Els Amics de les Arts, on s'ha pogut sentir la que serà la cançó de l'estiu de TV3 i Catalunya Ràdio.

L'esdeveniment ha començat a les 18.50 amb una connexió en directe amb el magazín de les tardes de TV3, "Tot es mou", que ha ofert un tast d'aquest nova cançó.

El millor de l'estiu HO TENS A TOCAR, aquest és el missatge central de la nova campanya de TV3 i Catalunya Ràdio, feta pels equips de màrqueting de la CCMA i que s'estrenarà al "TN vespre".

Aquest any es tornarà a viure un estiu "diferent". I malgrat tot, el que farà especial aquest estiu concret és que tot és ben a prop: a tocar.  

L'expressió "a tocar" parla de proximitat física, amb l'entorn i amb els altres. I tocar, precisament, és una de les coses que més s'ha trobat a faltar, el que no s'ha pogut fer fins ara. Finalment, sembla que el final de la pandèmia ja no és tan llunyà i, per tant, aquest és el missatge: "Ho tens a tocar". La llum, l'alegria, el relax, la diversió, la felicitat i tants altres valors que s'associen a l'estiu, ja els tenim al davant.

La nova cançó de l'estiu, "No sé com t'ho fas", d'Els Amics de les Arts, parla de "tornar a revifar", de "ho tenia tan a prop" amb ritme i alegria. El que suggereix la cançó se suma perfectament al missatge d'aquest estiu i el to general de campanya.

El triangle del logo de TV3 tindrà un rol clau a la proposta. Amb la forma de marc triangular es converteix en l'eix visual de la campanya.

Amb ell s'emmarquen diverses situacions de l'estiu a destacar, allò que fa que l'estiu sigui estiu i que "tens a tocar": persones, objectes, paisatges, etc.

Una núvia, un pastor, uns jardiners, una colla de ciclistes, una hostessa, uns venedors de fruita i, per descomptat, Els Amics de les Arts, agafen aquest marc triangular arreu del paisatge de Catalunya per emmarcar moments i espais com un casament, la platja, el riu, el mercat...

Gent, moments, espais a retrobar aquest estiu... HO TENS A TOCAR.

tv3.cat  

catradio.cat

Anar al contingut