Debat de les eleccions al Parlament Europeu
Debat de les eleccions al Parlament Europeu
AUDIÈNCIES

Més d'un milió de persones connecten en algun moment amb el debat de les eleccions al Parlament Europeu, en un dia en què TV3 va tornar a ser líder

TV3 va tornar a liderar l'audiència del dia, amb una quota del 14,8%. Cinc dels vuit espais més vistos van ser de TV3, amb els telenotícies, l'"Està passant", el "Cuines" i el debat de les eleccions al Parlament Europeu. 1.157.000 espectadors van connectar com a mínim un minut amb el debat de les eleccions europees, que va ser líder de la seva franja.

TV3 va tornar a ser la cadena més vista a Catalunya ahir, dimarts, amb una quota del 14,8%. Cinc dels vuit programes més vistos del dia van ser de TV3, amb el "TN vespre", que condueix Toni Cruanyes, en primer lloc, amb una quota del 26% i 642.000 espectadors. El va seguir el "TN migdia", presentat per Raquel Sans i Carles Prats, amb una quota del 25,7% i 417.000 espectadors.

L'"Està passant", el programa d'humor del vespre que presenta Toni Soler, va ser el sisè espai més seguit, amb una audiència de 351.000 espectadors i un 18,6% de quota. Tot seguit hi va haver el "Cuines", en què Marc Ribas va preparar uns macarrons amb tonyina, amb una quota del 20,6% i 316.000 espectadors.

El debat de les eleccions europees

El debat de les eleccions al Parlament Europeu amb els candidats de les formacions amb representació en aquesta cambra, moderat per Xavier Coral, va ser el vuitè espai més vist del dia, amb 308.000 espectadors i una quota del 14,1%. 1.157.000 espectadors van connectar com a mínim un minut amb el debat de les eleccions europees, que va ser líder de la seva franja.

El debat el van seguir 28.300 usuaris únics als mitjans digitals de la CCMA.

TV3 va ser ahir el canal de televisió que va generar més conversa a Twitter a tot Espanya, amb 127.700 missatges, i el debat va ser també el programa més comentat del dia, amb 108.100 tuits.

(Font: Kantar, ind. 4 i +)

tv3.cat

Anar al contingut