Marta Torné presentarà la segona temporada de "Persona infiltrada" a TV3
TV3 prepara la segona temporada del concurs "reality", que presentarà l'actriu Marta Torné. "Persona infiltrada" és una de les apostes d'entreteniment de la cadena, que tornarà a la programació a la primavera amb catorze capítols.
El programa, una producció de TV3 amb la col·laboració de Veranda TV, que la primera temporada va tenir bons resultats d'audiència, coneixerà més famílies que no són el que semblen, en una divertida barreja d'intriga i humor que continuarà posant en joc 5.000 euros que es podrà endur un espectador.
L'actriu i presentadora barcelonina, que es dedica a la televisió i el teatre, és una cara coneguda pels espectadors de TV3: ha aparegut en diversos programes i a la sèrie "39+1", la ficció basada en el llibre del mateix títol de Sílvia Soler. La primera vegada que es va posar davant d'una càmera va ser a principis dels 2000 i des de llavors no ha parat de treballar, en els últims anys en sèries com "Velvet Collection" o "El internado" i en produccions internacionals de la BBC1 i Fox Live.
Ara, Marta Torné agafa el relleu d'Anna Simon a "Persona infiltrada" per demostrar que, de vegades, no tot és el que sembla. A cada capítol hi haurà una persona infiltrada en una família que s'haurà de fer passar per un membre més davant dels ulls d'un convidat sorpresa, una cara coneguda, que provarà de desemmascarar-la. La família i la persona famosa competiran per aconseguir els 5.000 euros en joc. Un espectador s'endurà el premi si el famós encerta qui és la persona infiltrada.
"Persona infiltrada" va tancar la primera temporada, de deu emissions, amb una audiència mitjana de 332.000 espectadors i una quota del 14,8%. El capítol més vist va ser el del 13 de juny, amb el periodista Jair Domínguez com a investigador, que va obtenir 387.000 espectadors i un 17,6% de quota. Per internet, durant el període d'emissió, va estar en el rànquing dels 15 programes més vistos a la carta; va obtenir una mitjana de gairebé 30.000 reproduccions per programa, i ha arribat a més de 327.000 reproduccions en total.