La CCMA presenta la temporada 2018-2019 de TV3 i Catalunya Ràdio als anunciants i les agències de mitjans

La CCMA presenta la temporada 2018-2019 de TV3 i Catalunya Ràdio als anunciants i les agències de mitjans a la terrassa de l'hotel Iberostar de la plaça de Catalunya de Barcelona. A l'acte, hi han assistit més de dos-cents convidats, entre anunciants, agències de mitjans i presentadors dels programes. Martí Patxot, director de Comercial i Màrqueting de la CCMA, s'ha referit a la trobada com a format de presentació que simbolitza el tipus de relació que els mitjans de la CCMA volen tenir amb els anunciants i les agències de mitjans. En els parlaments, el van acompanyar Vicent Sanchis, director de TV3, i Saül Gordillo, director de Catalunya Ràdio, per presentar les apostes de la temporada.

Ahir al vespre, la direcció de Comercial i Màrqueting de la Corporació Catalana de Mitjans Audiovisuals (CCMA), el grup que integra TV3 i Catalunya Ràdio, va presentar les principals apostes de la programació de la nova temporada davant d'un gran nombre d'anunciants i agències de mitjans.

L'acte va tenir lloc a la terrassa l'hotel Ibersotar de Barcelona. A la presentació, hi va assistir Núria Llorach, vicepresidenta de la CCMA, i altres membres del Consell de Govern; Martí Patxot, director de Comercial i Màrqueting de la Corporació, i els màxims responsables dels mitjans: Vicent Sanchis, director de Televisió de Catalunya, i Saül Gordillo, director de Catalunya Ràdio, acompanyats dels equips de direcció de les àrees de la CCMA.

En el seu parlament, el director de Comercial i Màrqueting de la Corporació, Martí Patxot, va destacar les bones dades d'audiència de TV3 i Catalunya Ràdio, en el gran moment que viu el principal grup de Comunicació de Catalunya, amb els millors resultats d'audiència dels últims anys i rècords de valoració de qualitat i de confiança per part dels espectadors. També ha destacat l'alt índex de fidelització de la publicitat a TV3 i a Catalunya Ràdio: "Uns resultats d'audiència que són espectaculars ens fan començar aquesta nova temporada amb més força, amb una proposta de continguts de qualitat per a TV3 i Catalunya Ràdio, que ens posiciona com els mitjans líders i de referència a Catalunya en consum, en qualitat, en confiança i en credibilitat." També ha destacat que "a TV3 i a Catalunya Ràdio oferim la publicitat que l'audiència considera més atractiva i menys intrusiva segons els informes de GfK".

Martí Patxot va acabar fent referència a les paraules d'ara fa un any en què, en la mateixa presentació, va dir que, com a primer grup de comunicació a Catalunya, la CCMA era necessària per les marques i productes que representen els convidats. "Aquest any us he de dir, veient els resultats, que no som necessaris, sinó que som imprescindibles."

Saül Gordillo, director de Catalunya Ràdio, ha començat fent referència a la bona salut del mitjà i la bona adaptació que ha tingut en l'època digital. També ha volgut destacar dues de les novetats de la temporada: "Una aposta molt potent, amb Ricard Torquemada i Bernat Soler, com a substituts del mestre Puyal, i Roger Escapa al capdavant d'un programa històric com 'El suplement'." Dirigint-se als anunciants, ha explicat que a Catalunya Ràdio "s'ofereix tota la disponibilitat, predisposició i sensibilitat per ajudar-vos. Estem oberts a trobar fórmules innovadores en què el contingut i l'interès comercial vagin junts i puguin ser atractius i interessants per a l'audiència". Gordillo ha acabat recordant que "tots els informes i estudis reflecteixen que Catalunya Ràdio és l'emissora que garanteix més pluralitat, i això és un aspecte molt important per als anunciants".

Sanchis, en la seva intervenció, s'ha referit als professionals de TV3 i els ha agraït que siguin capaços de fer "la millor informació i la millor diversió i el millor entreteniment". Ha fet referència a una de les estrenes de la temporada, la sèrie de ciència-ficció "Si no t'hagués conegut", i ha dit que és magnífica. Finalment, ha afirmat que "si podem fer aquesta televisió, que és líder indiscutible d'audiència, és perquè hi ha gent del món de la publicitat que creu en nosaltres".

tv3.cat
catradio.cat