La CCMA participarà activament en el seminari sobre televisió AedemoTV 2023, que tindrà lloc a Sitges

Des del dimecres 22 de març fins divendres dia 24, Sitges acollirà la 38a edició del seminari AedemoTV 2023, la cita anual que reuneix tots els professionals -agències, mitjans, anunciants, sector de la investigació i estudis de mercat- relacionats amb l'entorn dels mitjans audiovisuals, tant els convencionals com les noves plataformes. La Corporació Catalana de Mitjans Audiovisuals (CCMA) tindrà un paper destacat en la trobada de l'Associació Espanyola d'Estudis de Mercat i Opinió (Aedemo), organitzada per Insights + Analytics España. Serà l'amfitriona del seminari i liderarà una ponència a càrrec d'Àlex Marquina i Camil Roca, així com una taula rodona sobre el present i el futur de la televisió

S'espera que més de 400 professionals assisteixin a l'AedemoTV 2023 a Sitges, entre mitjans de comunicació, anunciants, agències de mitjans, empreses d'investigació de mercats i altres entitats. El seminari, que té la CCMA com a amfitriona, permetrà fomentar el treball i les relacions en xarxa i fer un repàs al present i futur del mitjà televisiu en un entorn molt canviant. 

La majoria de xerrades es concentraran el dijous 23 de març, englobades en tres sessions. Àlex Marquina, director de Màrqueting de la CCMA, i Camil Roca, fundador i director creatiu de l'agència de publicitat K1000, seran els ponents de la xerrada "♥ Story, más allá de la publicidad". Tancarà la segona sessió, moderada per Julia Sizova, que haurà començat a les 12.00. 

L'endemà, 24 de març, a les 12.00, Agnès Marquès, presentadora del programa "Planta Baixa" de TV3, moderarà la taula rodona "La TV de mañana... se inventó ayer",  que comptarà amb la participació de la presidenta de la CCMA, Rosa Romà. La resta de participants seran els següents: José A. Antón, director de Continguts d'A3 Media; Maite Gómez, directora de YouTube per a Espanya i Portugal; Patricia Marco, directora d'Antena de Mediaset; José Pablo López, director de Continguts de RTVE; Cristina Rey, CEO d'UM; i Miguel Salvat, responsable de Producció d'HBO. 

A més, la Corporació Catalana de Mitjans Audiovisuals (CCMA) reunirà en un sopar, dijous a la nit, tots els participants del seminari. L'acte, que portarà l'eslògan de "Connectem amb tu", tindrà lloc a l'antic casino de Sant Pere de Ribes, on els assistents podran gaudir d'un marc relacional molt potent dins de l'àmbit publicitari. 

 

#AdemoTV2023  

Anar al contingut