L' "APM?", finalista als Premis For You Fest 2022 de TikTok
L' "APM?", finalista als Premis For You Fest 2022 de TikTok

L' "APM?", finalista als Premis For You Fest 2022 de TikTok

L'"APM?" ha estat seleccionat com a finalista dels premis "For You Fest" de TikTok en la categoria de Partner de Contingut, modalitat de comèdia, pel seu perfil @APM_oficial a la plataforma. Amb aquests premis, que dijous, 1 de desembre, celebraran la segona edició, TikTok vol reconèixer la creativitat, diversitat i talent dels creadors de contingut a la plataforma.

"Deixa de buscar l''APM?'; nosaltres et trobarem a tu allà on siguis."

Aquest titular podria semblar estrany a algú que viatgés amb una màquina del temps des de l'any 2004, on l'"APM?" era un dels programes televisius de zàping i entreteniment més vistos del país. Ara, a les acaballes del 2022 i després de dinou temporades, continua sent un referent i punta de llança en l'aposta estratègica de la CCMA pels continguts digitals i transmèdia.

L'evolució constant de la marca "APM?" per adaptar-se als canvis i explorar noves plataformes ha portat el programa a crear contingut més enllà de la televisió. El "Multivers de l'humor" modifica la freqüència de contacte amb els seus públics, passant d'un o dos dies de contacte, segons la programació a la graella televisiva, a una freqüència 365 i 24/7 en què el contingut televisiu és una peça més d'una graella líquida que treballa amb una narrativa de marca única.

Una de les plataformes en què més ha crescut l'"APM?" (ha guanyat més de 60.000 seguidors en només tres mesos) és a TikTok. Mitjançant vídeos curts que s'ajusten a l'estil de la plataforma i al hype amb un humor directe i mordaç a través del tall o dels fragments de reportatges, l'"APM?" aconsegueix arribar a una franja de públic com la de la generació Z, que actualment ja no consumeix tanta televisió, sinó que ho fa en altres mitjans, i ser rellevant per l'algoritme de TikTok.

La majoria de publicacions de l'"APM?" a TikTok assoleixen una mitjana de 150.000 visites, entre les quals destaquen un bon grapat de virals de més de mig milió de visites i, fins i tot, algun que ha passat del milió.

Pel que fa a la resta del "Multivers de l'humor" es pensa en cada plataforma com un contenidor concret de contingut. Així doncs, a Instagram s'hi publiquen el "Vlog de la Nerea" i un directe setmanal de la reportera del programa.

A Twitch s'emeten dos directes setmanals. Els dilluns hi ha el repàs de l'actualitat i els fenòmens "APM?" amb Marc Lesan; i els dimecres, lIsma Juárez es col·loca el davantal per posar-se darrere dels fogons de la "Cucina d'Ismaelo", el seu espai gastronòmic.

A Twitter s'hi pengen peces exclusives que beuen de l'actualitat més recent; a YouTtube, s'hi emeten fragments de Twitch i versions extenses dels reportatges, i a Facebook se selecciona curosament el contingut que s'hi pugui fer més viral.

 

tv3.cat/apm
twitter.com/APM
instagram.com/apmtv3
facebook.com/apmtv3
tiktok.com/@apm_oficial
youtube.com/c/apmtv3
twitch.tv/apm_tv3
Anar al contingut