La Marató
La Marató

Gairebé 2.400.000 espectadors connecten amb "La Marató" més vista des del 2014

TV3 va liderar l'audiència d'ahir, amb una quota del 22,4%, en un diumenge marcat per "La Marató", que van veure una mitjana de 369.000 espectadors i va fer una quota del 23,1%, el millor resultat des de l'edició del 2014

Ahir, TV3 va tornar a ser la cadena més vista a Catalunya, amb una quota del 22,4%, a 12,7% de la segona classificada, i la millor quota en diumenge des de l'1 d'octubre del 2017.

El dia va estar marcat per l'excel·lent resultat de la 28a edició de "La Marató", aquest any dedicada a les malalties minoritàries, i que per primera vegada a la història va recórrer Catalunya amb 4 parades: Olot, Tàrrega, Reus i Barcelona. Amb Quim Masferrer al capdavant, "La Marató" va acabar amb un marcador de més de 9.400.000 euros.

El programa va obtenir el millor resultat des de l'edició del 2014, amb una quota mitjana del 23,1% i 369.000 espectadors, en més de 16 hores d'emissió. A més, va fer una audiència acumulada de 2.390.000 espectadors, i va liderar amb contundència tota la franja, especialment des de la tarda fins al final del programa, a la 1.50 de la matinada.

El minut més vist va ser a les 22.07, amb una quota del 29,5% i 886.000 espectadors.

Audiències digitals

Pel que fa a les audiències digitals, més de 60.000 usuaris únics van veure ahir "La Marató" per internet, en directe o a la carta. És la dada més alta mai registrada i un 7% superior a la de l'any passat.

125.000 usuaris van accedir al web de La Marató i més de 50.000 a la pàgina per fer donatius.

I pel que fa a Twitter, "La Marató" va ser la segona emissió de televisió més comentada a tot Espanya, amb 34.500 missatges. I els missatges publicats a Twitter des del perfil de La Marató van obtenir més de 827.000 impressions.

Els telenotícies, els més vistos del dia

A banda de "La Marató", les dues edicions del "TN cap de setmana" van ser els programes més vistos del dia. En primer lloc, el del vespre, amb 831.000 espectadors i una quota del 30,9%, el segon més vist de la temporada, només superat pel del 20 d'octubre, i el del migdia, amb una quota del 23,5% i 398.000 espectadors.

(Font: Kantar, ind. 4 i +)

tv3.cat

#audiènciesTV3

Anar al contingut