Els telenotícies, la Cantada d'Havaneres i el "30 minuts", entre els més vistos del cap de setmana

TV3 va liderar dissabte, amb una quota de l'11,3%. Els programes més vistos van ser els telenotícies i la Cantada d'Havaneres. Diumenge van destacar, en els primers llocs del rànquing, les dues edicions dels telenotícies i el "30 minuts"

TV3 va ser líder dissabte, amb una quota de l'11,3%. Els dos programes més vistos van ser de TV3, amb el "TN cap de setmana vespre", en primer lloc, amb una quota del 24,9% i 397.000 espectadors. El va seguir l'edició del migdia, amb 304.000 espectadors i un 20,4% de quota.

La tradicional Cantada d'Havaneres de Calella de Palafrugell, amb 246.000 espectadors i una quota del 15,1%, va ocupar el cinquè lloc del rànquing dels més vistos, va liderar la franja i va millorar el resultat de l'any passat.

Diumenge, bons resultats dels telenotícies i el "30 minuts"

Tres del quatre programes més vistos van ser de TV3, amb el "TN cap de setmana vespre", en primer lloc, amb 465.000 espectadors i una quota del 22,2%. Tot seguit es va col·locar l'edició del migdia, amb 376.000 espectadors i un 24,1% de quota.

I el "30 minuts" titulat "La mafia jove" va ser quart, amb una quota del 12,9% i 291.000 espectadors.

(Font: Kantar, ind. 4 i +)

tv3.cat