Els telenotícies i el "30 minuts", els més vistos de diumenge

Els tres programes més vistos de diumenge van ser de TV3, amb les dues edicions del "TN cap de setmana, i el "30 minuts" titulat "Amazones: aturar el desastre", que forma part del "Covering Climate Now", una iniciativa en què més de 250 mitjans de comunicació d'arreu del món col·laborem per impulsar la presa de consciència sobre la crisi climàtica mundial. Dissabte, TV3 va ser líder, amb una quota de l'11,2%

Ahir, els tres espais més vistos del rànquing van ser de la cadena, amb el "TN cap de setmana vespre", que presenten Ramon Pellicer i Cristina Riba, en primer lloc, amb una quota del 21,9% i 521.000 espectadors.

El va seguir el "30 minuts" amb el reportatge "Amazones: aturar el desastre", amb 298.000 espectadors i una quota del 12,5%. I tot seguit l'edició migdia del telenotícies cap de setmana, amb una quota del 18,4% i 295.000 espectadors.

TV3, la més vista dissabte

TV3, líder de dissabte, amb una quota de l'11,2%. Les dues edicions del "TN cap de setmana" van ser les més vistes del dia, amb la del migdia en primer lloc, amb 419.000 espectadors i una quota del 26,2%, la més vista des del maig, i la del vespre, segona, amb una quota del 19,7% i 404.000 espectadors.

El cinquè lloc va ser per al "Preguntes freqüents", amb Cristina Puig, que van seguir 221.000 espectadors, amb un 13,3% de quota, i va liderar la franja.

(Font: Kantar, ind. 4 i +)

tv3.cat

#audiènciesTV3

Anar al contingut