Els telenotícies, el "30 minuts i el "This is art", entre els més vistos del cap de setmana

TV3 va liderar dissabte, amb una quota de l'11,3%. Els programes més vistos van ser els telenotícies i el "Preguntes freqüents". Els espais líders de diumenge van ser les dues edicions dels informatius, el "30 minuts" i "This is art". També va tenir una bona tornada "El divan", en què Sílvia Cóppulo va conversar amb Artur Mas

Dissabte, TV3 va ser líder, amb una quota de l'11,3%. Els dos programes més vistos van ser de TV3, amb el "TN cap de setmana vespre", en primer lloc, amb una quota del 23,6% i 365.000 espectadors. El va seguir l'edició del migdia, amb 359.000 espectadors i un 24,3% de quota.

El desè lloc va ser per al "Preguntes freqüents", amb 156.000 espectadors i un 12,5% de quota.

Els telenotícies, el "30 minuts" i "This is art", entre els més vistos de diumenge

Quatre dels sis programes més vistos van ser de TV3, amb el "TN cap de setmana vespre", en primer lloc, amb 437.000 espectadors i una quota del 22,5%. En segon lloc, l'edició del migdia, amb una quota del 22,7% i 358.000 espectadors. El "30 minuts" titulat "Vacances a Txernòbil", va ser quart, amb una quota del 13,5% i 219.000 espectadors.

"This is art" ocupa el sisè lloc, amb una quota del 10,9% i 223.000 espectadors. La tornada d'"El divan", en què Sílvia Cóppulo va conversar amb Artur Mas, va fer un bon resultat, amb una quota del 9% i 126.000 espectadors.

(Font: Kantar, ind. 4 i +)

tv3.cat

Anar al contingut