Els protagonistes d'"Adossats"
Els protagonistes d'"Adossats"

Els telenotícies, "Adossats", "30 minuts" i "Zona zàping, els més vistos aquesta Setmana Santa

Aquesta Setmana Santa els programes més vistos van ser de TV3 amb els telenotícies, "Zona Zàping", "Adossats" i "30 minuts". TV3 va liderar dissabte, amb una quota del 10,2%, divendres, amb un 12,3%, i dijous, amb un 11,7% de quota

TV3 va fer ahir una quota del 10,5% i ocupa el segon lloc. Els telenotícies van liderar la seva franja, el "TN vespre" en segon lloc del rànquing, amb una quota del 22% i 614.000 espectadors, i el "TN migdia", el quart, amb 432.000 espectadors i un 22,4% de quota.

L'estrena de "Cançó per a tu" va ocupar el vuitè lloc, amb una quota del 10,3% i 302.000 espectadors.

Els telenotícies i el "30 minuts", els més vistos de diumenge

Diumenge, TV3 va fer una quota del 9,4% i els programes més vistos del dia van ser els telenotícies. En primer lloc, l'edició del "TN cap de setmana vespre" amb una quota del 22,5% i 555.000 espectadors. I la del migdia va ser segona, amb 391.000 espectadors i una quota del 23,7%. El va seguir el "30 minuts" titulat "El dia dels connectats", amb una quota del 13,1% i 338.000 espectadors.

El cinquè lloc dels més vistos va ser per al "No pot ser!", amb 241.000 espectadors i un 10,2% de quota.

Dissabte, TV3 líder, i "Adossats" entre els més vistos

TV3 va liderar dissabte, amb una quota del 10,2%. Les dues edicions del "TN cap de setmana" van ocupar els primers llocs del rànquing dels més vistos. La del vespre, amb una quota del 16,7% i 360.000 espectadors i la del migdia, amb 356.000 espectadors i un 23,7% de quota.

El tercer lloc l'ocupa "Adossats" de Ramon Madaula, que va tenir una audiència de 355.000 espectadors i va fer un 16% de quota.

TV3 lidera divendres, amb un 12,3% de quota

TV3, líder de divendres amb una quota del 12,3%. Els programes més vistos van ser, un dia més, els telenotícies. L'edició del migdia va ocupar el primer lloc, amb una quota del 28% i 448.000 espectadors, i la va seguir la del vespre, amb una quota del 20,8% i 437.000 espectadors. I el "Zona zàping" va ser tercer, amb 306.000 espectadors i un 15,1% de quota.

Dijous, TV3 va ser la més vista amb un 11,7% de quota

TV3 va ser líder dijous, amb una quota de l'11,7%. El programa més vist del dia va ser el "TN vespre", amb 426.000 espectadors i una quota del 20,5%. El va seguir l'edició del migdia, amb una quota del 24,7% i 394.000 espectadors. I el cinquè lloc va ser per al "TN comarques", amb 241.000 espectadors i un 19,5% de quota.

(Font: Kantar, ind. 4 i +)

tv3.cat

Anar al contingut