Catalunya Ràdio tanca el 2018 amb la millor audiència de la seva història

Segons les dades de l'Estudi General de Mitjans, 644.000 oients han escoltat cada dia l'emissora durant tot el 2018. Catalunya Ràdio trenca el seu rècord històric per segon any consecutiu. En la tercera onada del 2018, Catalunya Ràdio aconsegueix 620.000 oients diaris i creix respecte de l'anterior onada.

"El matí de Catalunya Ràdio", amb Mònica Terribas, continua sent el programa més escoltat de l'emissora, amb gairebé mig milió d'oients diaris i amb un augment del 6% de la seva audiència respecte de l'onada anterior.

L'informatiu "Catalunya migdia", amb Òscar Fernández i Empar Moliner, es consolida com l'informatiu més escoltat de Catalunya de la seva franja i trenca el seu rècord amb 152.000 oients diaris i un increment del 12%.

El cap de setmana, "El suplement", amb Roger Escapa, té 343.000 oients els dissabtes i 371.000 els diumenges, dia en què puja un 20%.

El magazín de tarda "Estat de Gràcia", amb Roger de Gràcia, amb 93.000 oients, incrementa un 20% l'audiència respecte de l'onada anterior.

El "Popap", amb Mariola Dinarès, amb 78.000 oients diaris, augmenta un 44% la seva audiència respecte de l'onada anterior.

L'informatiu nocturn "Catalunya vespre", amb Kílian Sebrià, amb 73.000 oients, augmenta l'audiència un 20%.

"El Club de la Mitjanit", amb Francesc Garriga, amb 69.000, puja un 3%.

El "Tot costa", amb Jordi Costa i Sònia Gelmà, obté una audiència de 88.000 oients.

El magazín esportiu "Tot gira", amb David Clupés, arriba als 144.000 oients els dissabtes i a 169.000 els diumenges.

"El divan", amb Sílvia Cóppulo, és líder de la seva franja els dissabtes amb 63.000 oients.

Les dues estrenes del cap de setmana de la nova temporada de Catalunya Ràdio arrenquen amb el lideratge l'audiència de les seves respectives franges: "Crims", amb Carles Porta, obté 55.000 oients, i "Un restaurant caníbal a Berlín", amb Paula Molés, 31.000.

Segons les dades de l'EGM, aquesta onada, 108.000 persones han escoltat cada dia Catalunya Informació; 22.000, iCat, i 20.000, Catalunya Música.

 

Segons les dades de l'EGM Ràdio Catalunya, 644.000 persones han escoltat Catalunya Ràdio cada dia durant tot el 2018. Pel que fa a la tercera onada de l'EGM corresponent al 2018, Catalunya Ràdio ha obtingut 620.000 oients i la majoria de programes de l'emissora han augmentat l'audiència respecte de l'anterior onada.

Cada dia gairebé mig milió oients (498.000) escolten el magazín matinal "El matí de Catalunya Ràdio", amb Mònica Terribas, que augmenta la seva audiència un 6% respecte de l'anterior onada.

L'informatiu "Catalunya migdia", amb Òscar Fernández i Empar Moliner, consolida el lideratge dels migdies a Catalunya amb una audiència de 152.000 oients diaris, amb un increment del 12%. El "Catalunya migdia (cap de setmana)", amb Neus Bonet, també és l'informatiu líder en la seva franja els dissabtes, amb 70.000 oients, i els diumenges, amb 29.000.

El magazín matinal del cap de setmana "El suplement", amb Roger Escapa, obté 343.000 oients el dissabte, i 371.000, el diumenge, dia en què augmenta un 20% la seva audiència respecte de l'anterior onada.

El magazín de tarda "Estat de Gràcia", amb Roger de Gràcia, arriba als 93.000 oients, amb un increment del 20%. El programa esportiu "Tot costa", amb Jordi Costa i Sònia Gelmà, obté 88.000 oients. El programa de tendències a les xarxes socials "Popap", amb Mariola Dinarès, obté 78.000 oients, amb un increment del 44%.

L'informatiu "Catalunya vespre", amb Kílian Sebrià, obté 73.000 oients, amb un augment del 20%. El programa esportiu nocturn "El Club de la Mitjanit", amb Francesc Garriga, té 69.000 oients, amb un creixement del 3%. El programa de la matinada radiofònica "La nit dels ignorants 3.0", amb Xavier Solà, és líder de la seva franja amb 22.000 oients i un increment del 25%.

El cap de setmana, "El divan", amb Sílvia Cóppulo, és líder de la seva franja els dissabtes amb 63.000 oients, i duplica la seva audiència respecte de l'onada anterior.

El programa esportiu de les tardes, "Tot gira", amb David Clupés, té una audiència de 144.000 oients els dissabtes, i 169.000, els diumenges, dia en què puja un 5%. El "Tot gira migdia", amb Maria Guixà, és líder de la seva franja els dissabtes, amb 67.000 oients.  

Les estrenes de la nova temporada de Catalunya Ràdio arrenquen amb el lideratge l'audiència de les seves respectives franges: "Crims", amb Carles Porta, obté 55.000 oients, i "Un restaurant caníbal a Berlín", amb Paula Molés, 31.000.

També obtenen bons resultats el programa "Generació digital", amb Albert Murillo, 26.000 oients; "En guàrdia!", amb Enric Calpena, 25.000 oients, i "Solidaris", amb Albert Segura, 19.000 oients.

El canal temàtic Catalunya Informació es manté líder en el seu àmbit amb 108.000 oients.

El canal de música i cultura iCat obté 22.000 oients, que representa un increment del 36% respecte de l'anterior onada.

L'emissora de música clàssica Catalunya Música obté 20.000 oients.

Catalunya Ràdio és líder a la demarcació de Lleida, on creix fins als 69.000 oients.

En declaracions al programa "El matí de Catalunya Ràdio", Saül Gordillo, director de Catalunya Ràdio, s'ha mostrat molt satisfet amb unes xifres que "suposen un reconeixement a la feina dels seus professionals, en uns mesos molt complicats i exigents, i en un moment en què el consum de la ràdio generalista ha baixat; per tant, la satisfacció és doble".

El cap de Continguts de Catalunya Ràdio, Santi Faro, ha subratllat "la tendència d'un creixement d'audiència que és estructural perquè afecta tots els programes de l'emissora" i ha destacat "l'èxit rotund de les noves apostes del cap de setmana", en referència als programes "Crims" i "Un restaurant caníbal a Berlín".

 

catradio.cat

facebook.com/catradio

twitter.com/catalunyaradio

catradio.cat/catinfo

twitter.com/catinformacio

catmusica.cat

twitter.com/catalunyamusica

iCat.cat

facebook.com/iCat

twitter.com/iCatfm

 

 

Anar al contingut