Aquest dijous, les noves dimensions dels mitjans audiovisuals es debatran a "CÚbicS"

Organitzat pel Centre de Recerca Audiovisual de la CCMA, el seminari analitzarà a partir de les 9.30h la transformació dels mitjans amb experts internacionals

Connectats, Ubics i Socials seran els tres conceptes que es desplegaran en la jornada "CÚbicS: la transformació dels mitjans audiovisuals", que organitza la Corporació Catalana de Mitjans Audiovisuals (CCMA) a través del CREA, el Centre de Recerca Audiovisual de la CCMA que es dirigeix des d'Activa Multimèdia. La jornada reflexionarà sobre les noves dimensions dels mitjans, cada cop més connectats, que es distribueixen per plataformes diverses i més integrats en les xarxes socials. Els experts que abordaran els diferents àmbits dels mitjans seran: Marie-José Montpetit, investigadora de Social TV al Massachusetts Institute of Technology (MIT); Simon Nelson, impulsor de l'estratègia de distribució multiplataforma de la BBC; Peter Boland, president d'Universal-McCann Espanya i estratega innovador sobre el model d'agència de media-màrqueting, i Brian David Johnson, responsable de Recerca en Experiència del Consumidor i Future Casting a Intel Corporation. Data: Dijous, 2 de desembre del 2010 Hora: 9.00 ¿ 14.00 h. Lloc: Auditori de CaixaForum Barcelona, Centre Social i Cultural de l'Obra Social "la Caixa" (Avinguda Francesc Ferrer i Guàrdia, 6-8, Barcelona) Preguem que confirmeu la vostra assistència al 93 444 48 14 o a comunicacio@ccma.cat. Hi haurà servei de traducció simultània. Més informació sobre la jornada a . activamultimedia.com/jornada
Anar al contingut