Acord entre la CCMA i l'Ajuntament de Vic per promoure i difondre les activitats del Mercat de Música Viva de Vic

La Corporació Catalana de Mitjans Audiovisuals (CCMA) i l'Ajuntament de Vic han firmat un conveni de col·laboració per difondre i promocionar la cultura en el marc de les activitats que tindran lloc durant les edicions del 2019 i del 2020 del Mercat de Música Viva de Vic.

Segons aquest acord, els mitjans de la CCMA difondran i informaran de les activitats culturals que es duran a terme durant la celebració del Mercat de Música Viva de Vic  en les edicions de 2019 i 2020, a través de qualsevol dels seus canals i continguts. Per la seva banda, l'ajuntament, a través de l'Organisme Autònom de Fires i Mercats de Vic (OFIM), col·laborarà amb la CCMA en el subministrament de material audiovisual dels espectacles i facilitant-ne el enregistraments.

L'OFIM, organisme públic, té la missió de promoure les fires i mercats de Vic, i entre els esdeveniments que organitza destaca el Mercat de la Música Viva de Vic, que se celebra el mes de setembre de cada any. Aquest esdeveniment, reconegut com a estratègic pel Departament de Cultura, és un punt de trobada professional que reuneix tots els sectors de la indústria musical i que ha esdevingut un centre de la indústria musical catalana i plataforma per a la seva cohesió. La propera edició, la 31a, començarà aquest dimecres 18 de setembre amb l'espectacle inaugural de Juliane Heinemann al Teatre Atlàntida de Vic.

Aquest acord s'emmarca en la missió de promoció i difusió de la cultura que té la CCMA, i en el seu compromís per garantir la cobertura dels grans esdeveniments culturals i dels festivals més rellevants del país, a través de la col·laboració amb les institucions que treballen per fomentar la cultura, l'educació, la creació i la innovació.

ccma.cat

Anar al contingut