La derrota a la final de la Champions, un sotrac per al Barça femení
La derrota a la final de la Champions, un sotrac per al Barça femení

969.000 espectadors connecten amb la final de la Champions femenina de futbol, un dissabte que TV3 lidera amb contundència

TV3 va liderar dissabte, amb un 16,6%, a 6,3 punts de la segona, el millor dissabte de la temporada. La final de la Lliga de Campions femenina entre el Barça i l'Olympique de Lió va fer un resultat molt destacat, amb una quota del 33% i una audiència acumulada de 969.000 espectadors. I "Preguntes freqüents" fa el millor resultat des del 26 de febrer

Dissabte, TV3 va liderar el dia, amb una quota del 16,6%, a 6,3 punts de la segona classificada, el millor dissabte des del 14 de març del 2020. Els cinc programes més vistos van ser de la cadena, amb la transmissió de la final de la Champions femenina que van jugar el Barça i l'Olympique de Lió, a Torí, en primer lloc, i amb un resultat excel·lent. La van veure 510.000 espectadors i va fer un 33% de quota. A més de liderar la franja, va tenir una audiència acumulada de 969.000 espectadors. Pel que fa a les audiències digitals, ha estat l'emissió més vista en directe de la temporada als mitjans digitals de la CCMA, amb 44.000 usuaris únics. 

El segon lloc del rànquing el va ocupar el "TN cap de setmana migdia", amb Ramon Pellicer i Cristina Riba, amb 386.000 espectadors i un 26,3% de quota. I la va seguir l'edició del vespre de l'informatiu, amb un 21,4% de quota i 369.000 espectadors.  

El postpartit de la Lliga de Campions ocupa el quart lloc, tot i la derrota de les blaugranes, amb una quota del 22,1% i 348.000 espectadors. 

També va destacar en el rànquing "Preguntes freqüents", que presenta Cristina Puig, que, amb una quota del 16,8% i 236.000 espectadors, va liderar la franja i va fer el millor resultat des del 26 de febrer.  

Els telenotícies, els més vistos de diumenge  

Els tres programes més vistos de diumenge van ser de TV3, i líders de la franja. El "TN cap de setmana vespre" va ser primer, amb una quota del 24,9% i 490.000 espectadors. El segon lloc va ser per a l'edició del migdia dels informatius, amb 318.000 espectadors i un 21% de quota.  

L"Atrapa'm si pots", amb Llucià Ferrer, va ser tercer, amb una quota del 17,4% i 251.000 espectadors. Fa el rècord de quota de la temporada.  

També en el rànquing es troba el "30 minuts", amb el reportatge "L'ADN del crim", amb una quota del 9% i 193.000 espectadors.  

Divendres, TV3 líder, i "Eufòria" continua amb molt bons resultats 

Divendres, TV3 lidera, amb una quota del 16,3%. Cinc dels sis programes més vistos van ser de la cadena, amb el "TN migdia", amb Raquel Sans i Xavi Coral, en primer lloc, amb una quota del 28,8% i 408.000 espectadors. Tot seguit es troba el "TN vespre", amb Toni Cruanyes, amb una quota del 24,8% i 394.000 espectadors.  

El  "Cuines", en què Gessamí Caramés va fer un brownie de xocolata negra sense gluten, va ocupar el tercer lloc, amb 310.000 espectadors i un 22,2% de quota. 

La nova gala d'"Eufòria", el talent musical que condueixen Marta Torné i Miki Núñez, va quedar en quarta posició i va liderar la franja de forma contundent, amb una quota del 18,1% i 303.000 espectadors. I a les audiències digitals destaca que 490.000 usuaris han vist el programa en directe o a la carta als mitjans digitals de la CCMA.  

Fins al moment, el pic d'audiència digital del programa va ser el dissabte 21 de maig, amb 64.000 usuaris únics i 156.200 reproduccions en directe i a la carta. La gala 9 ha estat la més vista en directe del programa, amb 20.500 usuaris únics, i durant la gala es van registrar 50.600 vots. Des de l'inici del programa s'han fet més de 9,5 milions de reproduccions de vídeo: 2,3 milions a la plataforma pròpia de la CCMA (web, aplicació mòbil i TV connectada) i 7,2 milions a les plataformes externes (Instagram, TikTok, Twitch i Youtube). I fins ara s'han publicat prop de 90.800 missatges a Twitter sobre el programa. 

També en el rànquing dels més vistos es van situar el "Com si fos ahir", la sèrie de la sobretaula, amb 233.000 espectadors i un 17,7% de quota. 

El "Tot es mou", amb Helena Garcia Melero, fa el millor resultat des del 21 d'abril, amb un 12,3% de quota. 

(Font: Kantar, ind. 4 i + amb segones residències i convidats. Els programes que s'han emès en simultani per més d'una de les nostres cadenes i s'han vist per televisió apareixen al rànquing amb l'audiència total.) 

#audiènciesTV3 

Anar al contingut