El "30 minuts" ha creat, amb IA, la seva pròpia avatar, l'Elena

573.000 persones van connectar amb el "30 minuts" en un diumenge que TV3 va liderar amb comoditat

TV3 lidera diumenge, amb un 11,2% de quota. Els tres programes més vistos van ser de la cadena, amb els telenotícies i la tornada del "30 minuts" entre els més vistos

Un diumenge més, TV3 va ser líder, amb un 11,2% de quota. Els tres programes més vistos van ser de la cadena, amb el "TN cap de setmana vespre", conduit per Cristina Riba i Ramon Pellicer, en primer lloc, amb 435.000 espectadors, un 22,5% i una audiència acumulada de 824.000 persones.
 
L'estrena de la nova temporada del "30 minuts", amb "IA: la nova evolució", va ser segon i va liderar còmodament, amb una quota del 16,2%, 296.000 espectadors i una audiència acumulada de 573.000 espectadors.
 
L'edició del migdia dels informatius va completar el podi, amb 289.000 espectadors i un 22,2% de quota.
 
També van destacar al rànquing "Els hereus de la terra", amb una quota del 13,5% i 194.000 espectadors; l'"Atrapa'm si pots: millors moments", que va fer una quota del 10,7% i 150.000 espectadors i el "Tarda de cine" amb "La capitana Marleau: el veïnat de les ànimes en pena", que va registrar un 9,7% de quota i 139.000 espectadors 
 
(Font: Kantar, ind. 4 i + amb segones residències i convidats. Els programes que s'han emès en simultani per més d'una de les nostres cadenes i s'han vist per televisió apareixen al rànquing amb l'audiència total.)
 
#AudiènciesTV3
Anar al contingut