Especial eleccions a TV3 i el canal 3/24.
Especial eleccions a TV3 i el canal 3/24.
Audiències

2.441.000 espectadors van connectar ahir amb TV3 i el 3/24 en un dia marcat per les eleccions

TV3 ha tornat a liderar l'audiència del cap de setmana, diumenge, amb un 15,7% de quota, a 9,3 punts de la segona, i dissabte, amb un 11,3%. Els programes especials de les eleccions fan molt bons resultats i el 3/24 fa el seu millor dia des de l'11 de novembre del 2022.

Ahir, diumenge, TV3 va liderar l'audiència amb contundència, amb un 15,7% de quota, a 9,3 punts de la segona, en un dia marcat per les eleccions municipals. 2.441.000 espectadors van connectar amb TV3 i el 3/24. I el 3/24, amb una quota del 2,3% va fer el seu millor resultat des de l'11 de novembre del 2022.

Els cinc programes més vistos van ser de la cadena i líders de la franja. L'espai "E23: Els resultats: eleccions municipals", va ser el programa més vist, amb 662.000 espectadors i una quota del 29,4%. El va seguir el "TN cap de setmana migdia", que presenten Cristina Riba i Ramon Pellicer, amb un 23,5% de quota i 402.000 espectadors.

Els tres lloc següents van ser per als programes especials de les eleccions. Les reaccions van fer una quota del 23,8% i 387.000 espectadors; el sondeig, 351.000 espectadors i una quota del 21,3%, i la participació, una quota del 18,1% i 246.000 espectadors.

També van destacar "E23: el compte enrere", que van seguir 173.000 espectadors i va fer un 12,2% de quota, i el "Tarda de cine", amb la pel·lícula "L'últim vot", que van veure 153.000 espectadors i va fer un 9,4% de quota.

A Esport3 va destacar el "Gol a gol", que amb una quota del 4,2% va fer el cinquè millor resultat de l'any.

 

Audiències digitals

527.000 usuaris únics han accedit als continguts de la jornada electoral als mitjans digitals de la CCMA. És una audiència un 8% superior a la registrada el dia de les eleccions municipals i europees del 2019.

A més, 87.500 usuaris únics van seguir l'emissió en directe dels programes electorals de televisió per internet  i 21.500 usuaris únics van escoltar el programa especial de les eleccions de Catalunya Ràdio per internet, un 66% més que el 26M.

719.700 usuaris únics van accedir al portal web de la CCMA, un 37% més que al maig del 2019, i van consultar més de 4.294.800 pàgines vistes, un creixement d'un 67%. La secció de notícies, amb 523.000 usuaris únics registra el dia d'eleccions amb més audiència des que hi ha dades, un 42% més que a les eleccions dels 2019. I és la millor audiència diària des del 7 d'abril del 2021.

L'app del 324 registra una audiència de 70.000 usuaris únics, un 54% per sobre de la seva mitjana diària d'aquest any, i l'app de TV3 va tenir 44.700 usuaris únics, un 70% per sobre de la seva mitjana diària d'aquest any. 

I pel que fa a les xarxes socials, ahir es van fer 300 publicacions relacionades amb les eleccions que van tenir més de 16.800 reproduccions i 17.700 interaccions. 

 

Dissabte, TV3 va liderar amb els informatius i l'"Atrapa'm si pots"

TV3 va ser la més vista de dissabte, amb una quota de l'11,3% de quota. Quatre dels cinc programes més vistos van ser de la cadena, amb el "TN cap de setmana vespre", en primer lloc, amb 379.000 espectadors i un 22,2% de quota. El segon va ser l'edició del migdia, amb una quota del 23,2% i 334.000 espectadors.

Els va seguir l'"Atrapa'm si pots", amb Llucià Ferrer, amb 200.000 espectadors i una quota del 14,8%. El cinquè lloc va ser per a "Col·lapse", amb Ricard Ustrell, amb 187.000 espectadors i un 12,5% de quota.

També, en el rànquing dels programes més vistos va destacar "Tarda de cine", amb el film "La milla verda", amb una quota del 9,9% de quota i 150.000 espectadors.

El SX3 va anotar la millor quota en cap de setmana en target infantil i va ser líder amb un 14,8%, amb un resultat excel·lent dissabte a la franja de 18.45 a 22.00, en què va liderar amb contundència amb un 33,6% de quota, la millor de la temporada.

 

(Font: Kantar, ind. 4 i + amb segones residències i convidats. Els programes que s'han emès en simultani per més d'una de les nostres cadenes i s'han vist per televisió apareixen al rànquing amb l'audiència total.)

 

#AudiènciesTV3

Anar al contingut