Manual d'ús

2.2.3.2.1.3.4. Material complementari

Aprofitant les característiques dels mitjans interactius i les possibilitats que tenim com a grup de comunicació, enriquim els continguts amb material complementari com el següent:

• material audiovisual propi difós per ràdio o televisió;

• material audiovisual extra no difós per ràdio o televisió i que dóna un valor afegit; per exemple, una roda de premsa completa, un concert, una selecció de fragments més àmplia que la que es distribueix a la resta de mitjans o entrevistes senceres que formen part d’un reportatge;

• material audiovisual exclusiu que hem generat específicament per als mitjans interactius;

• material audiovisual aliè que considerem d’interès, sempre que en tinguem els drets;

• fotografies amb què il·lustrem els nostres continguts, sempre que hi aportin algun element d’interès; generalment, treballem amb imatges d’agència, pròpies, extretes dels nostres continguts audiovisuals o obtingudes en bancs d’imatges; si es tracta de fotografies que ens fa arribar l‘audiència, fem constar el nom de l’autor o la procedència; no recorrem a fotografies obtingudes d’internet sense l’autorització corresponent;

• infografia i documents amb què ampliem i completem continguts.

TEMES:
Servei públicMultiplataformaMaterial informatiuImatge corporativaIdentificació
Anar al contingut