Manual d'ús

2.2.4.2. Atenció a l'audiència

Posem a disposició dels espectadors, oients i usuaris els nostres serveis d’atenció a l’audiència per atendre de manera eficaç les consultes, les queixes i els agraïments de la ciutadania. Habilitem els mecanismes necessaris perquè l’audiència hi pugui accedir.

Evitem les consultes directes per altres vies. Si ens n’arriben, per exemple a través del correu electrònic o de les xarxes socials, les fem arribar al Defensor de l’Audiència o al Servei d’Atenció a l’Audiència.

Tots els professionals de la CCMA tenim el deure de respondre a les consultes de l’audiència que vehiculi el Servei d’Atenció a l’Audiència. Els equips de cada programa, canal, web o servei són els responsables d’atendre aquestes consultes. Les respostes s’han de fer de manera ràpida i amb correcció.

TEMES:
RigorQualitatParticipacióValorsEstereotipsIdentificacióServei públicDiversitat
Anar al contingut