Victor Valdés, entrenador del Juvenil A del Barça (@FCBmasia)
Barça

Valdés renuncia a jugar l'últim partit de l'Otten Cup per no posar en risc el seu equip

Els blaugrana havien de disputar el tercer i quart lloc davant l'Everton, però han renunciat a fer-ho per no "posar en risc la salut dels esportistes"

Actualitzat

El Juvenil A del Barça havia de jugar el tercer i quart lloc de l'Otten Cup, però finalment ha decidit no disputar el partit.

L'equip entrenat per Víctor Valdés, en un comunicat oficial, ha explicat que l'equip no disputarà el duel "pel fet que l'elevat nombre de jugadors lesionats per la intensitat del torneig feien impossible presentar un equip en condicions sense posar en risc la salut dels esportistes".

El tercer i quart lloc enfrontava el Barça i l'Everton, en un torneig que organitza el PSV, d'Holanda.

Valdés dona explicacions

L'ex porter del Barça ha explicat en el seu compte personal d'Instagram que ha estat "una decisió personal", ja que el partit s'havia de jugar "amb una hora de diferència" respecte les semifinals.

Valdés ha apuntat que hi hauria hagut "un desgast fora del comú" per als seus jugadors i ha puntualitzat que "assumeix tota la culpa i responsabilitat per la decisió presa".

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Desde la cuenta de Víctor Valdés Team, queremos comunicar: He tomado la decisión personal como máximo responsable de mi grupo de jugadores, de no disputar el partido que decidiría el 3er o 4rto clasificado del torneo Otten Cup esta mañana. Mi decisión está basada únicamente en salvaguardar la salud de mis jóvenes jugadores, no estamos conformes con la organización en cuanto a los tiempos de descanso entre partido y partido, hoy al caer eliminados en semifinales, no ha habido margen de recuperación, apenas 1 hora entre partidos, a un desgaste fuera de lo común para su edad y para el tramo de pretemporada en el que nos encontramos. Sin más, quiero decir que ante el alto riesgo de lesión en mi plantilla, o algo más grave a nivel cardíaco que podría ocurrir de no tomar esta decisión, asumo toda la culpa y responsabilidad de lo que esto haya podido generar. Miremos más por los futbolistas y el espectáculo, de momento, en mi opinión, eso no ha prevalecido, pero yo a los míos siempre los protegeré sin importar las consecuencias. Víctor Valdés.

A post shared by Victor Valdes Team (@victorvaldesteam) on

Anar al contingut