Radamel Falcao, celebrant un dels gols amb el Rayo (Rayo Vallecano)
Futbol

Radamel Falcao dinamita la marca mundial del Rayo Vallecano

L'arribada del davanter colombià ha fet augmentar notablement la venda de samarretes del club madrileny i el nombre dels seus seguidors a les xarxes socials

Redacció Esport3/EFE Actualitzat

El Rayo Vallecano va superar el Girona en la final del play-off de l'ascens a Primera Divisió. La seva remuntada contra els gironins va portar els madrilenys de nou a la màxima categoria del futbol espanyol dues temporades més tard. L'equip entrenat per Andoni Iraola ha realitzat un gran inici a la Lliga, amb tres victòries, un empat i dues derrotes, uns bons números per un equip que aspira a la salvació.

El conjunt madrileny, però, ha viscut una autèntica revolució aquest estiu amb el fitxatge de Radamel Falcao. L'arribada del colombià ha dinamitat l'interès mediàtic del club a nivell mundial. I és que, en aquests mesos, el Rayo ha multiplicat els seguidors i les interaccions a les xarxes socials, sobretot a Twitter, on Falcao és el segon jugador de la Lliga amb més seguidors.

Només Radamel Falcao (17 milions) té més seguidors a Twitter que divuit dels vint equips de Primera Divisió. Com a equips, només el Reial Madrid i el FC Barcelona superen el colombià. Com a jugador, Falcao tan sols és superat per Gerard Piqué (20 milions).

Però el fitxatge del davanter no només està aportant rendiment a les xarxes socials, sinó que la venda de samarretes del Rayo Vallecano s'ha disparat notablement. Cada dia hi ha una llarga cua a la botiga oficial del club i l'alta demanda fa que el Rayo hagi augmentat la venta per Internet. La previsió és que aquesta temporada es pugui arribar a doblar la quantitat de samarretes vengudes respecte l'any passat, tot i que encara hi ha nous mercats que també s'estan començant a interessar a comercialitzar l'elàstica del Rayo.

Anar al contingut