Radamel Falcao dinamita la marca mundial del Rayo Vallecano
L'arribada del davanter colombià ha fet augmentar notablement la venda de samarretes del club madrileny i el nombre dels seus seguidors a les xarxes socials
El Rayo Vallecano va superar el Girona en la final del play-off de l'ascens a Primera Divisió. La seva remuntada contra els gironins va portar els madrilenys de nou a la màxima categoria del futbol espanyol dues temporades més tard. L'equip entrenat per Andoni Iraola ha realitzat un gran inici a la Lliga, amb tres victòries, un empat i dues derrotes, uns bons números per un equip que aspira a la salvació.
El conjunt madrileny, però, ha viscut una autèntica revolució aquest estiu amb el fitxatge de Radamel Falcao. L'arribada del colombià ha dinamitat l'interès mediàtic del club a nivell mundial. I és que, en aquests mesos, el Rayo ha multiplicat els seguidors i les interaccions a les xarxes socials, sobretot a Twitter, on Falcao és el segon jugador de la Lliga amb més seguidors.
Només Radamel Falcao (17 milions) té més seguidors a Twitter que divuit dels vint equips de Primera Divisió. Com a equips, només el Reial Madrid i el FC Barcelona superen el colombià. Com a jugador, Falcao tan sols és superat per Gerard Piqué (20 milions).
Però el fitxatge del davanter no només està aportant rendiment a les xarxes socials, sinó que la venda de samarretes del Rayo Vallecano s'ha disparat notablement. Cada dia hi ha una llarga cua a la botiga oficial del club i l'alta demanda fa que el Rayo hagi augmentat la venta per Internet. La previsió és que aquesta temporada es pugui arribar a doblar la quantitat de samarretes vengudes respecte l'any passat, tot i que encara hi ha nous mercats que també s'estan començant a interessar a comercialitzar l'elàstica del Rayo.