
Polèmica celebració de Morata en el gol contra el Madrid
L'exjugador del Reial Madrid ha tapat les dues primeres lletres del seu nom recordant els insults dels seus antics seguidors
Morata ha cobert amb la mà les dues primeres lletres del seu nom durant la celebració del seu gol al partit de quarts de final de la Copa del Rei. El madrileny ha tapat les lletres "mo" del seu nom i ha deixat a la vista la paraula "rata ", en referència a l'afició blanca, que l'anomena així:
? ¡MOOOO-RAAAA-TAAAAA!
RTVE Deportes (@deportes_rtve) January 26, 2023
?? El delantero madrileño culmina una jugada de ORFEBRERÍA para adelantar al Atlético en el Bernabéu
?? Real Madrid 0-1 Atleti #LaCopaRTVE #RealMadridAtleti
? DIRECTO | @La1_tve y https://t.co/KwQlPyUH1P pic.twitter.com/7awlyUdqmj
El febrer del 2020, en la seva primera visita al Bernabéu com a jugador blanc-i-vermell, Morata va ser el protagonista dels càntics que es van sentir a l'estadi: "Morata és una rata". La Lliga va denunciar els fets al Comitè de Competició.