Pere Pons s'ha conjurat per tornar el Girona a l'elit del futbol espanyol (@ppons17)
Girona

Pere Pons: "Hem fet un tram final desastrós i ens hem ficat en el pou"

El migcampista del Girona ha publicat una carta a les xarxes socials on reconeix que el mal final de temporada els ha "ficat en el pou" i demana perdó als aficionats de Montilivi

Actualitzat

Diferents jugadors del Girona, com Pere Pons i Pedro Porro, han demanat perdó a l'afició després de la desfeta a casa contra el Llevant que ha consumat virtualment el descens a Segona Divisió. Tots dos s'han conjurat per treballar de cara al retorn a l'elit del futbol espanyol.

Pere Pons ha escrit una carta que ha publicat a les xarxes socials on reconeix que el mal final de temporada els ha "ficat en el pou" i demana perdó als aficionats de Montilivi.

"Ahir va ser un dia trist. Hem fet un tram final desastrós i ens hem ficat en el pou, en la merda. Demano disculpes", ha escrit aquest dilluns .

El jugador de Sant Martí Vell s'ha expressat en la mateixa línia que Eusebio Sacristán, que en la roda de premsa posterior al duel contra el conjunt granota va demanar perdó als jugadors, al club, a l'afició, a la ciutat i a la província entre llàgrimes.

"Sempre hem estat gent patidora. Hem rebut un altre pal gran, una lliçó de vida important. Si estem a Segona és per errors de tots. Accepto les crítiques. Em faran més fort, millor futbolista i persona", ha apuntat Pere Pons.  

En aquesta carta, Pons també ha demanat "que l'any vinent tothom faci tot el que estigui a les seves mans per tornar el Girona a la màxima categoria, on mereix estar".

"Hem lluitat fins al final per orgull, respecte i amor per aquest club", ha conclòs el migcampista, que aquest curs s'ha convertit en el tercer futbolista que més vegades ha vestit la samarreta de l'equip (208).

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Hoy es unos de los días más tristes de mi vida y de mi carrera . Es un paso atrás, un paso duro de asimilar, es perder una categoría que costó muchísimo llegar , pero se abre una oportunidad para reflexionar y ver las cosas que hemos hecho mal pedir perdón a los aficionados dimos todo hasta el final pero el fútbol a veces es muy injusto. Los momentos malos siempre llegan....y eso es algo normal, pero pensar en positivo y creer que eres capaz de superarlos....será lo que de verdad te ayude a salir de ellos. Después de lo malo, también puede venir lo bueno...! Volveremos y más fuertes que nunca ... Gracias de corazón por este año llenos de buenos y malos momentos pero la gente guerrera nunca se rinde ! El fútbol nos debe una y siempre aparece estoy más que seguro! Toca levantarnos todos juntos una vez más ... Y de nuevo pedir disculpas a los aficionados duro golpe pero la vida no se acaba aquí tenemos que seguir y levantar cabeza por todo lo que hemos hecho bien que no es poco ! Dolidos muy dolidos 😔. Pero esto es el Girona , Montilivi , donde lo dimos todo y lo volveremos a dar . Tornarem🔴⚪️🙏🏽😔⚽️.

A post shared by Pedro Porro (@pedroporro29_) on

NOTÍCIES RELACIONADES
Anar al contingut