Messi, l'esportista més rendible per a les marques
El rànquing Nielsen, que estudia l'impacte a Instagram dels 6.000 esportistes més rellevants del món, situa l'estrella blaugrana davant de Cristiano Ronaldo i LeBron James
Messi, l'esportista més rendible per a les marques
Futbol

Messi, l'esportista més rendible per a les marques

El rànquing Nielsen, que estudia l'impacte a Instagram dels 6.000 esportistes més rellevants del món, situa l'estrella blaugrana davant de Cristiano Ronaldo i LeBron James

Sebas Guim
Compte d'Instagram de Leo Messi
Compte d'Instagram de Leo Messi

No només és el millor futbolista del planeta i el més decisiu. Leo Messi acapara distincions de tot tipus. L'última, la consideració d'esportista més rendible per a les marques comercials, a Instagram. El rànquing Nielsen, té en compte els 167 milions de seguidors que el blaugrana té en aquesta xarxa social, però també a rellevància d'aquests usuaris, el ressò de les seves entrades que fan els atletes i, fins i tot, el retorn econòmic que suposen per als patrocinadors.

En el llistat d'esportistes Messi supera Cristiano Ronaldo i LeBron James, que completen el podi d'esportistes més rellevants del panorama mundial. Però no tot són grans estrelles del futbol o del bàsquet. El jugador indi de criquet Virat Kohli i la tenista canadenca Bianca Andreescu sorprenen instal·lats al Top-5.

El rànquing Nielsen va ser creat per aquesta consultora d'origen holandès per analitzar l'efectivitat de les campanyes publicitàries i poder-ne, així, maximitzar l'impacte.

Anar al contingut