Lewandowski ja no apareix a les campanyes del Bayern de Munic
L'absència del davanter polonès a l'anunci de renovació del patrocini de Konami fa pensar que el club bavarès té assumida la seva marxa
De portes enfora el discurs del Bayern de Munic pel que fa a Robert Lewandowski és clar: al polonès li queda un any de contracte i el complirà. Aquest és el missatge que transmeten tant Hassan Salihamidzic, director esportiu, com Oliver Kahn, president del consell directiu, cada cop que en tenen l'oportunitat. Però alguns indicis fan pensar que el club bavarès ja es resigna a la marxa del que ha estat un dels jugadors més emblemàtics de l'equip.
Un dels exemples més recents és l'anunci de la renovació del patrocini de Konami. L'empresa de videojocs japonesa és coneguda entre d'altres pel Pro Evolution Soccer, un dels jocs més populars de futbol, rebatejat com a eFootball. En el vídeo per anunciar l'acord, que combina imatges reals i virtuals hi apareixen Thomas Müller, Leroy Sané, Joshua Kimmich o Leon Goretzka.
FC Bayern ❌ eFootball 🤝
FC Bayern Munich (@FCBayernEN) June 29, 2022
We are delighted to announce the extension of our partnership with @play_eFootball. We've enjoyed three successful years together already, and we cannot wait to see what is still to come. 🤩🎮
🔗 https://t.co/H25PZtiQ5m
#efootball #setfootballfree pic.twitter.com/4PymVTFaX0
Lewandowski ha manifestat reiteradament la seva voluntat de deixar el Bayern, tot i que encara li queda un any de contracte. El davanter polonès és una de les prioritats del Barça, que hauria ofert 40 milions d'euros fixos més 5 milions més de quantitat variable, segons el diari Bild. El Bayern ja s'hauria avingut a negociar, segons certes informacions, però demanaria 60 milions d'euros de sortida pel davanter, de 33 anys.