
L'Espanyol versiona l'última campanya promocional del Barça i la Generalitat
La resposta a l'acció conjunta del club blaugrana i l'ACT es titula "#FeeltheColours, more than two colours"
L'Espanyol ha presentat aquest dijous una versió pròpia de l'última campanya promocional creada entre el Barça i l'Agència Catalana de Turisme de la Generalitat de Catalunya en el marc de l'aliança vigent des del 2012. La resposta es titula "#FeeltheColours, more than two colours". S'hi repassen moments i dades històrics de l'Espanyol i s'hi esmenten altres entitats esportives com el Joventut de Badalona, el Bàsquet Manresa, la Santboiana o el CE Sabadell.
L'espot que ha motivat la rèplica perica va ser presentat dilluns amb el lema "Feel the colours", en què es fan servir els colors blaugrana per explicar el vincle emocional entre el club barcelonista i la destinació catalana.Hola, @gencat! ? Ens ha inspirat aquesta "nova campanya" ?. Estem segurs que no ens heu avisat perquè sabíeu que aquests dies estàvem enfeinats. Hem fet algunes millores que segur que us agradaran. ?#FeeltheColours, ???? ???? ??? ??????? ? | #RCDE https://t.co/YuNPWY3QvR pic.twitter.com/v3k5anFuOe
RCD Espanyol de Barcelona (@RCDEspanyol) February 2, 2023
???? ??? ???????
FC Barcelona (@FCBarcelona) January 30, 2023
+Catalunya +Barça
??? @catexperience #FeeltheColours pic.twitter.com/rxlSAzYfrc