Una imatge del vídeo de l'Espanyol
Una imatge del vídeo de l'Espanyol
espanyol

L'Espanyol versiona l'última campanya promocional del Barça i la Generalitat

La resposta a l'acció conjunta del club blaugrana i l'ACT es titula "#FeeltheColours, more than two colours"

Redacció Esport3Actualitzat

L'Espanyol ha presentat aquest dijous una versió pròpia de l'última campanya promocional creada entre el Barça i l'Agència Catalana de Turisme de la Generalitat de Catalunya en el marc de l'aliança vigent des del 2012. La resposta es titula "#FeeltheColours, more than two colours". S'hi repassen moments i dades històrics de l'Espanyol i s'hi esmenten altres entitats esportives com el Joventut de Badalona, el Bàsquet Manresa, la Santboiana o el CE Sabadell.

L'espot que ha motivat la rèplica perica va ser presentat dilluns amb el lema "Feel the colours", en què es fan servir els colors blaugrana per explicar el vincle emocional entre el club barcelonista i la destinació catalana.
NOTÍCIES RELACIONADES
Anar al contingut