Futbol

L'afició del Milan molt enfadada amb la directiva després del "fitxatge" de Hello Kitty

El club ha 'fitxat' la famosa gata per conquerir els mercats juvenil i femení quan els 'tifosi' demanen reforços que facin millorar la situació de l'equip que des de fa dues temporades sembla no remuntar el vol

Actualitzat

L'afició del Milan està que treu foc pels queixals: l'equip només és vuitè a la classificació de la Sèrie A, amb tot just 10 victòries en 30 jornades i a 7 punts de les places europees. Després del 1-1 diumenge passat a casa contra la Sampdoria, els 'tifosi' estan enrabiats, tant per la temporada que estan fent els homes de Pippo Inzaghi com per la resposta de la directiva: en comptes de buscar cracs amb què apuntalar la plantilla, com vol, demana i exigeix ​​l'afició 'rossonera', el club 'fitxa' la Hello Kitty.

El director comercial del Milan assenyala que "hem decidit lligar-nos a una marca com Hello Kitty, un personatge de gran prestigi i qualitat en l'àmbit dels caràcters (ficticis) i molt estimat pel públic juvenil a tot el món "en un cop de marxandatge". L'AC Milan no només vol (re)conquistar els joves, sinó també les dones,perquè constitueixen un dels grans mercats emergents en clau futbolística. Tot i això, els seguidors de sempre reclament fitxatges importants i de ressò.

NOTÍCIES RELACIONADES
Anar al contingut