L'Halo muntat el 2016 al Ferrari de Sebastien Vettel (Reuters)
L'Halo muntat el 2016 al Ferrari de Sebastien Vettel (Reuters)
Fórmula 1

La FIA adopta l'Halo com a element de seguretat dels pilots a partir de la temporada 2018

L'altra alternativa, l'Escut, no va donar un bon resultat en les proves del cap de setmana

Actualitzat

La Federació Internacional d'Automobilisme (FIA), després de la reunió d'aquest dimecres del Grup Estratègic del Mundial de Fórmula 1, ha decidit adoptar l'estructura Halo a partir de la temporada 2018 com a dispositiu de seguretat per protegir el cap dels pilots, l'única part del seu cos que queda fora de l'estructura dels seus cotxes.

El Halo va ser provat per tots els equips de la Fórmula 1, com a mínim una vegada, durant els entrenaments lliures del 2016. Hi havia una altra alternativa, l'Escut. El passat cap de setmana l'alemany Sebastien Vettel el va provar en els entrenaments lliures del Gran Premi de la Gran Bretanya. La prova no va anar bé: el pilot de Ferrari es va marejar per problemes de visibilitat.

Anar al contingut