Esports

La campanya "T'ho estàs perdent" fomenta l'esport femení en els mitjans de comunicació

La iniciativa, engegada pel CAC amb el suport, entre d'altres, de la CCMA, pretén augmentar i millorar els espais dedicats a l'esport femení en els mitjans
Actualitzat
Mireia Belmonte, Alèxia Putellas, Laia Palau, Laia Sanz i Maria Vicente són les cares visibles de la campanya

El Consell Audiovisual de Catalunya ha posat en marxa la campanya "T'ho estàs perdent" amb l'objectiu de fomentar l'esport femení en els mitjans de comunicació. Mireia Belmonte, Alèxia Putellas, Laia Sanz, Maria Vicente i Laia Palau són les esportistes que hi han pres part.

La iniciativa, que compta amb el concurs de la Corporació Catalana de Mitjans Audiovisuals (CCMA) i de la Secretaria General de l'Esport de la Generalitat, insta a dedicar "més temps i espai" a l'esport femení, a retransmetre més competicions d'aquest tipus, a incorporar la perspectiva de gènere, a reflectir "una imatge no estereotipada" de les dones o a evitar imatges que les "sexualitzin".

Amb l'eslògan "si no veus esport femení t'estàs perdent la meitat de l'espectacle", la campanya es programarà des d'ara i fins al 14 de febrer en els mitjans d'àmbit català, incloses les xarxes socials.

Núria Llorach, presidenta en funcions de la CCMA, ha expressat en veu alta en el seu parlament el desig "que arribi un dia en què aquestes campanyes ja no siguin necessàries".