Arturo Vidal tornarà cap a Barcelona (EFE)
Futbol internacional

Els jugadors de Xile decideixen no disputar l'amistós contra el Perú a Lima

El seleccionador xilè, Reinaldo Rueda, ha alliberat de manera immediata tots els futbolistes, entre ells, el blaugrana Arturo Vidal, que des d'aquest moment queden a disposició dels seus respectius clubs

Actualitzat

Arturo Vidal tornarà cap a Barcelona després que els jugadors de Xile han renunciat a l'amistós que havien de disputar el pròxim dimarts 19 de novembre contra el Perú a Lima per la situació política i social que viu el seu país des de fa gairebé quatre setmanes.

El seleccionador de Xile, Reinaldo Rueda, ha alliberat de manera immediata tots els futbolistes, que des d'aquest moment queden a disposició dels seus respectius clubs.

El migcampista xilè del Barça ha penjat un missatge al seu compte d'Instagram per anunciar la decisió presa pels jugadors, que s'han volgut solidaritzar amb els seus compatriotes en aquests moments complicats.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

a toda, la opinión pública, especialmente a los hinchas. Como equipo hemos tomado la decisión de no jugar el partido amistoso pactado con Perú, en atención al momento social que vive nuestro país. Somos jugadores de futbol, pero ante todo personas y ciudadanos. Sabemos que representamos a un país completo y hoy Chile tiene otras prioridades mucho más importante que el juego del próximo martes. Hay un partido más importante que es el de la igualdad, el de cambiar muchas cosas para que todos los chilenos vivan en un país más justo. Apoyamos las manifestaciones, pero sin violencia y sin heridos, tanto del lado de los manifestantes, como de las fuerzas de orden. Chile necesita paz, pero tampoco que se olviden las demandas que originaron este movimiento.

A post shared by Arturo Vidal (@kingarturo23oficial) on

Anar al contingut