
El Voltregà perd la Copa Continental en un últim minut desafortunat (3-5)
L'equip osonenc ha estat a punt de forçar una pròrroga, però el Porto s'ha acabat emportant el títol europeu
El Voltregà s'ha quedat a les portes de guanyar la Copa Continental. L'equip osonenc ha plantat cara davant del Porto, tot un campió d'Europa, i ha estat a punt de forçar la pròrroga. Un cara o creu en els últims segons ha acabat afavorint el conjunt portuguès.
Gonçalo Alves, l'estrella del Porto, ha estat doble protagonista en els primers minuts del partit. D'entrada, ha vist la targeta blava per una dura entrada. I quan s'han exhaurit els dos minuts d'exclusió, ha tornat amb un gol de murri, que obria el marcador en el minut 7 (0-1).
Però la reacció del Voltregà ha estat immediata. Nova exclusió amb targeta blava, aquest cop per Helder Nunes, i la falta directa consegüent l'ha transformat Jordi Burgaya per fer l'empat. Tot just s'havien jugat 9 minuts. Amb aquest 1-1 s'ha arribat al descans.
EN DIRECTE
Esport3 (@esport3) October 1, 2023
🏑 Empata Jordi Burgaya de falta directa! @cpvoltrega ⚔ @FCPorto (1-1)
▶ https://t.co/3CJyMBZBYZ pic.twitter.com/4c6LHJkm37
En el segon temps, partit d'anada i tornada amb ocasions per tots dos equips. Però en el minut 13, el més llest ha estat l'exblaugrana Hélder Nunes, rematant des de prop un servei de Gonçalo Alves. S'avança el Porto (1-2).
A 7 minuts pel final, el Porto augmentava la diferència a través d'un penal que transformava Gonçalo Alves. El porter Miquel Estrada no podoia evitar el tercer dels portuguesos (1-3).
Però el Voltregà no s'ha rendit. Ha posat setge a la porteria rival i a dos minuts i mig del final ha retallat distàncies amb un gol d'Àlex Rodríguez (2-3). Els osonencs han cregut en el miracle i, al cap d'un minut, Gerard Teixidó ha picat des de lluny una canonada que ha superat el porter Xavi Malian. L'empat que semblava que portava el partit a la pròrroga (3-3).
EN DIRECTE
Esport3 (@esport3) October 1, 2023
🏑 Gerard Teixidó fa embogir Voltregà!@cpvoltrega ⚔ @FCPorto (2-3)
▶ https://t.co/3CJyMBZBYZ pic.twitter.com/uGtjEQGFqL
Però no. El campió d'Europa ha tret els galons i en l'últim minut ha fet dos gols. Rafa Costa ha trencat l'empat (3-4) en una acció afortunada, i, amb el Voltregà jugant sense porter, Hélder Nunes ha fet l'estocada final.
El Voltregà ha caigut amb el cap ben alt. Ha fet el més difícil contra el campió d'Europa, però en pocs segons se li ha escapat de les mans el títol que li faltava.