Pancarta de la inauguració del Barça Store a Madrid
Pancarta de la inauguració de la Barça Store a Madrid
Barça

El perquè de l'última campanya provocadora del Barça a Madrid

El sentit de la pancarta que el Barça ha desplegat amb el lema "Raúl es culer" és una picada d'ullet a la fidelitat dels barcelonistes anònims de la capital espanyola

Redacció Esport3Actualitzat

Des de l'arribada de Joan Laporta a la presidència del Barça, els madrilenys ja s'han acostumat a veure pancartes blaugranes a la ciutat. Després de la primera amb el lema "Ganes de tornar-vos a veure", i la segona, "Ganes de clàssic", aquesta tercera ha tingut un protagonista, l'exjugador del Reial Madrid Raúl González.

El missatge aquest cop, "Raúl es culer", convida a preguntar-se si aquest mite del madridisme sent simpatia per l'etern rival. En realitat, el missatge juga amb l'ambigüitat per acabar anant cap a un altre sentit.

La primera pancarta tenia com a protagonista principal Joan Laporta. La va desplegar la candidatura de Laporta en plena campanya a la presidència del Barça, "Estimem el Barça". El missatge, "Ganes de tornar-vos a veure", dirigit amb to provocador als madridistes que havien viscut l'anterior presidència de Laporta.

La segona va ser prèvia al clàssic en què el Barça va perdre per 2-1 al Santiago Bernabéu el 2021. Pedri i Frenkie de Jong n'eren els protagonistes i el lema era "Ganes de clàssic". Promocionava la samarreta especial que el Barça utilitzaria en el partit on les franges blaugranes es diluïen per donar pas al groc i vermell de la senyera.

Pancarta a Las Vegas

Amb Laporta com a president, les pancartes amb al·lusions al Reial Madrid s'han convertit en un fet força típic. No només a la ciutat madrilenya, l'estiu passat, després de la victòria al clàssic de Las Vegas, a un amistós de pretemporada, el lema feia referència a una frase típica relacionada amb l'estat dels Estats Units: "El que passa a Las Vegas, es queda a Las Vegas".

 

ARXIVAT A:
Esports
Anar al contingut