Barça

El FC Barcelona i Qatar Airways prorroguen el seu acord de patrocini una temporada més

El club blaugrana i la companyia aèria amplien el seu vincle per a una temporada més, la 2016/17, en les mateixes condicions que el contracte actual

Actualitzat

El FC Barcelona i Qatar Airways han prorrogat el seu acord de patrocini principal per a una temporada més, fins al 30 de juny del 2017, en les mateixes condicions del seu contracte actual. Que serien 36 milions anuals, lluny de les ofertes que l'entitat havia admès que estava valorant i que havien de reportar al club un mínim de 60 milions. El club no ha trobat cap alternativa al patrocini d'aquesta companyia aèria.

Les contrapartides es mantenen. Qatar Airways apareixerà a la samarreta del primer equip i a la samarreta d'entrenament i serà molt visible tant a la façana del Camp Nou com en tots els espais publicitaris relacionats amb el Barça

El vicepresident de Màrqueting i Comunicació del FC Barcelona, Manel Arroyo en relació a l'acord ha dit que: "Qatar Airways ens ha ajudat a fer més gran el Barça en aquests últims anys. Els èxits que han acompanyat el Club són, en part, obra seva. És un plaer poder treballar conjuntament durant una temporada més i esperem seguir la mateixa línia de creixement mutu".

Per la seva banda, el director general del Grup Qatar Airways, Akbar Al Baker ha manifestat: "Fa tres anys que vam establir una associació emblemàtica amb una entitat esportiva d'aquesta dimensió. Ens en sentim molt orgullosos i és un gran honor continuar amb aquesta relació. Esperem fer una gran temporada junts".

Un dels punts que pot haver influït en aquesta renovació i en la impossibilitat d'haver arribat prèviament a un acord amb una altra empresa és el dret de tempteig, que s'havia reservat Qatar Sports Investment –amb qui es va firmar el 2010 i que, després de Qatar Fundation, va decidir posar Qatar Airways com a marca principal–.

 

NOTÍCIES RELACIONADES
VÍDEOS RELACIONATS
Anar al contingut