Barça

El FC Barcelona i Grífols tenen les negociacions avançades per un patrocini rècord del Camp Nou

La proposta de la farmacèutica catalana seria la més ben posicionada per incorporar el seu nom al nou estadi blaugrana, segons es va informar en el programa d'Esport3 i Catalunya Ràdio "El Club de la Mitjanit". Des de la companyia asseguren, però, que no contemplen acords de patrocini d'aquesta mena
Actualitzat
Després de la publicitat pots interactuar amb el player amb els següents botons Engegar/Aturar Silenciar Pujar el volum Disminuir el volum Instruccions per interactuar amb el player
imatge

El FC Barcelona té molt avançades les negociacions amb la multinacional farmacèutica catalana Grifols pel patrocini del Camp Nou, segons ha avançat el programa "El Club de la Mitjanit", d'Esport3 i Catalunya Ràdio. D'acord amb aquesta informació, de les diferents propostes que el club té sobre la taula, aquesta seria la més avançada. Fonts de la companyia farmacèutica, però, han desmentit que contemplin aquesta mena d'acords de patrocini. Des del club, de la seva banda, ni confirmen ni neguen contactes.  

El nom entraria en vigor abans que s'acabin les obres a l'estadi.

En el cas que l'operació es tanqui, seria un acord històric per a l'entitat blaugrana i per al món de l'esport en general. Fins ara, el rècord el té el MetLife, l'estadi on juguen els New York Jets i els New York Giants de l'NFL, amb una xifra de 400 milions de dòlars (338,6 d'euros) per 25 anys de patrocini. Un rècord que la proposta de Grífols, en un contracte per 30 anys, podria batre.

El Barça tenia previst ingressar 200 milions d'euros per aquest concepte, així que amb aquesta operació el club obtindria una quantitat inesperada i molt important de diners. Aquest tema serà tractat en una assemblea extraordinària durant el primer semetres del 2018.

VÍDEOS RELACIONATS

ÀUDIOS RELACIONATS