Barça

El Barça reforça el lideratge a les xarxes socials durant el coronavirus

El club ingressa 100 milions gràcies a l'apartat digital i pretén triplicar-ho els propers anys

Laura BruguésActualitzat

Sense partits durant l'aturada pel coronavirus, el Barça ha buscat mantenir la relació amb els aficionats de forma diària a través de les xarxes socials. S'han creat continguts especials amb propostes per mantenir la forma física o entrevistes als jugadors per saber com vivien aquests dies tan atípics. En els dos mesos de confinament l'entitat blaugrana ha reforçat el seu lideratge digital amb 179 milions d'interaccions des del març, i ha superat el Manchester United, el Liverpool, el Reial Madrid i el Chelsea.

El Barça té 350 milions de seguidors a les xarxes socials i és el club esportiu que en té més. L'objectiu: convertir el departament digital en una de les principals fonts d'ingressos del club. En aquest sentit, el directiu responsable de l'àrea digital del Barça, Dídac Lee, ha explicat que l'àrea digital pot ser una de les principals fonts d'ingressos. Lee ha indicat que actualment obtenen 100 milions d'euros d'ingressos gràcies al departament digital i que pretenen triplicar-los.

La sèrie "Talent explorers" o la de la Masia d'Albert Espinosa, i la plataforma pròpia de comerç electrònic -ecommerce- per vendre el marxandatge, formen part de l'aposta digital. El directiu Dídac Lee ha indicat que a part de tenir seguidors, has d'interactuar amb ells. Per això, des del Barça es creen continguts destinats a aquests "followers" a través de Barça Studios o la televisió digital per internet que es posarà en marxa en els propers dies.

La idea és acostar el Barça a tots els aficionats d'arreu del món, tant els de casa com els que són a molts quilòmetres del Camp Nou.

 

VÍDEOS RELACIONATS
Anar al contingut