Barça

El Barça és seleccionat per Facebook per ser el primer club esportiu que implementa el nou servei Fan Subscription

El FC Barcelona i Facebook han col·laborat per desenvolupar aquest innovador producte que ofereix als usuaris accés a continguts i experiències exclusives
Actualitzat

(FC Barcelona)

El FC Barcelona ha estat el club esportiu escollit per Facebook per convertir-se en la primera entitat esportiva a desenvolupar i utilitzar el seu nou servei Fan Subscription, un "fan club" digital on els usuaris que se subscriguin podran tenir accés a una àmplia gamma de beneficis exclusius.

El servei de Fan Subscription, que funcionarà amb una subscripció mensual per als usuaris que vulguin accedir-hi, oferirà accés a continguts i experiències interactives úniques. En una d'aquestes experiències, els subscriptors podran formar part d'un grup de Facebook format només per aficionats, on podran veure continguts exclusius publicats pel FC Barcelona i interactuar entre ells. Així mateix, podran utilitzar un distintiu amb l'escut oficial del Barça al costat del seu nom d'usuari en les seves publicacions.  

A través d'aquest servei, també podran accedir a experiències com, per exemple, "watch parties" o "streamings" en directe els dies de partit presentats pels "hosts" del club a les xarxes socials, i tindran dret a descomptes en productes de marxandatge i continguts de vídeo a la carta exclusius.