
El Barça de Xavi torna a la feina amb els efectius disponibles
Els blaugranes que no estan convocats amb les seves seleccions s'han entrenat després d'una setmana de descans
Els jugadors del FC Barcelona han tornat als entrenaments aquest dilluns. Els futbolistes que no han viatjat amb les seves seleccions han treballat a la ciutat esportiva començant a pensar ja en la visita al camp de l'Elx, dissabte. A l'horitzó, però, l'equip de Xavi té molt present la tornada de semifinals de Copa contra el Reial Madrid, d'aquí a deu dies.
A la sessió no hi ha estat present el lesionat Ousmane Dembélé, que diumenge va fer un pas més en la seva recuperació i va tenir la primera presa de contacte amb la gespa. Tampoc s'han exercitat Pedri, Andreas Christensen, Ronald Araujo i Frenkie de Jong. Els tres últims per culpa del virus FIFA.
Una mà amunt si has marcat a l'últim #ElClàssic ☝️ pic.twitter.com/mdRb2xMNpJ
FC Barcelona (@FCBarcelona_cat) March 27, 2023
Durant els pròxims dies, Xavi podrà comptar amb els jugadors que han estat internacionals en aquesta aturada de seleccions. En total, tornaran sis jugadors: Robert Lewandowski, Marc-André ter Stegen, Alejandro Balde, Gavi, Jules Kounde i Franck Kessie.