Jugadors del Barça, celebrant un gol amb l'afició (Reuters)
Barça

Barça i Spotify, a punt de tancar un acord de patrocini per 280 milions d'euros

L'empresa sueca patrocinaria les samarretes de l'equip masculí i femení, a més a més de posar el nom a l'Estadi

Actualitzat

Barça i Spotify ja fa temps que negocien un acord que estaria a punt de tancar-se. De fet, executius de la firma sueca de reproducció de música en streaming eren presents a la llotja del Camp Nou aquest mateix diumenge per presenciar el Barça-Atlètic de Madrid. I, se suposa, per negociar els serrells finals de l'operació, que es podria anunciar aquest mateix dimarts. 

L'acord és principalment per la publicitat principal a la samarreta del primer equip masculí, però no només això. D'acord amb una informació avançada per RAC1, l'acord inclouria les samarretes de l'equip masculí i femení, també les d'entrenament. I, tal com ja va avançar el programa "Tot Costa", també els "title rights" de l'Estadi o el dret a posar el nom al feu barcelonista. Seria per tres temporades, des del juliol del 2022 fins al 31 de juny del 2025, i això reportaria al Barça 280 milions d'euros.  

Fonts del club consultades per TV3 no han volgut confirmar ni desmentir la informació i han remès a quan hi hagi informacions oficials per part del club. Sí que han reconegut que les informacions "estan ben encaminades"

L'espònsor principal del Barça és actualment Rakuten, però l'acord expira el juny vinent. L'empresa japonesa, per lluir la publicitat a la samarreta del primer equip, pagava 55 milions d'euros per temporada, tot i que aquesta última campanya ha pagat 30 milions d'euros per les afectacions de la pandèmia.  

 

 

Anar al contingut