Dembélé va celebrar els gols contra la Juve com si dormís, però l'audiència digital de TV3 estava ben desperta
Dembélé va celebrar els gols contra la Juve com si dormís, però l'audiència digital de TV3 estava ben desperta
audiències barça

Audiència digital de rècord a TV3 amb la pretemporada del nou Barça 2022-2023

Tots els partits de preparació del renovat equip de Xavi es poden veure en directe per TV3 i els entorns web i app de TV3 i Esport3

Redacció Esport3Actualitzat

Una pretemporada amb audiències de Champions. El Barça 2022-2023, el de Lewandowski i Raphinha, però també el del millor Dembélé, congrega unes audiències a l'altura de les expectatives generades per la primera pretemporada de Xavi. Després d'un final de Lliga agredolç i de setmanes amb protagonisme de les palanques, els espectadors han seguit massivament els primers partits de preparació culers a través de les webs i apps de TV3 i Esport3.

L'audiència digital de les transmissions de pretemporada ha estat de rècord, malgrat que quatre dels cincs partits emesos fins ara han estat en horari de matinada, els corresponents a la gira nord-americana.

L'amistós més vist, el darrer: el matx contra els New York Red Bulls ha reunit 92.000 usuaris únics, i s'ha convertit en l'emissió en directe més vista del curs. A aquesta xifra cal sumar els més de 20.000 usuaris que van seguir l'enfrontament pel portal Esport3.cat. El consum principal va ser amb el mòbil i l'ordinador.

L'Olot-Barça, amb 64.800 usuaris únics, l'Inter de Miami-Barça amb 53.000, i el Barça-Real Madrid amb 39.500, completen una llista que tanca el Barça-Juventus amb 32.000. El clàssic de Las Vegas, per cert, ja acumula més de 23.000 reproduccions a la carta.

I això no s'ha acabat. Els últims dos partits de pretemporada del Barça també es podran veure per TV3, i seran en horaris menys intempestius: el Gamper davant el Pumas mexicà, el 7 d'agost a les 20:00, i el partit per l'ELA, també al Camp Nou contra el Manchester City, el 24 del mateix mes a les 21.30.

Esport3, el millor juliol des del 2016

Un notable mes de juliol també per a l'audiència televisiva d'Esport3, que ha registrat el millor mes de juliol des del 2016.

Destaquen les bones xifres del Mundial d'hoquei herba. El partit més vist va ser la final Països Baixos-Argentina, amb 29.000 espectadors i un 1.8% de quota. Al llarg de tot el campionat celebrat a Terrassa, l'audiència acumulada ha estat de 448.000 espectadors.

Amb el mercat de fitxatges centrant l'atenció, un altre puntal han estat la roda del 3/24 i l'Onze d'estiu, que el 19 de juliol va emetre el programa més vist de la temporada, amb un 4,4% de quota i 64.0000 espectadors de mitjana.

Anar al contingut