Spotify ja té presència al Camp Nou des d'aquest divendres (FC Barcelona)
Spotify ja té presència al Camp Nou des d'aquest divendres (FC Barcelona)
BARÇA

Arrenca la nova aliança: neix l'Spotify Camp Nou

La plataforma d'àudio en streaming es converteix en el "main partner" del club durant les pròximes quatre temporades

Redacció Esport3Actualitzat

Música i esport s'uneixen aquest 1 de juliol. El Barça i Spotify inicien la seva aliança comercial, amb què la plataforma d'àudio en streaming més popular del món es converteix en "main partner" del club i "official audio streaming partner". Alhora, la companyia sueca passa a ser "title partner" de l'estadi, que des d'aquest divendres ja s'anomena Spotify Camp Nou. D'aquesta manera, la façana de tribuna ja presenta un mural amb sis dels jugadors més emblemàtics dels primers equips de futbol masculins i femenins: Alexia Putellas, Pedri, María León, Ansu Fati, Aitana Bonmatí i Aubameyang.

Aquesta és la primera vegada a la història que les jugadores del Barça femení estan presents a la façana del Camp Nou i que porten el mateix patrocinador que l'equip masculí a la samarreta.  

 

Què suposa l'acord amb Spotify?

Com a "main partner" del club, Spotify apareixerà des d'aquesta temporada 2022/23 i durant les pròximes quatre a la part davantera dels equips masculí i femení de futbol, així com al frontal de les samarretes d'entrenament dels dos equips. L'aliança també preveu l'associació amb la Barça Academy com un dels pilars de promoció de talent. Així doncs, Spotify també apareixerà a les samarretes dels equips on s'entrenen els millors jugadors joves internacionals.

L'acord entre Barça i Spotify preveu, a més de la presència de la companyia al frontal de les samarretes, un projecte molt més ambiciós: un acord a llarg termini pels "title rights" de l'estadi que comença avui i que continuarà amb la remodelació del recinte del Camp Nou com a part de l'Espai Barça. A més de la façana, Spotify també tindrà presència a l'interior del Camp Nou: als seients de la graderia, a la banqueta del primer equip i de l'equip visitant i a través d'altres actius a peu de gespa. A més, Spotify també estarà present als continguts audiovisuals creats a partir d'entrenaments i que es difondran a les xarxes socials del club.

Spotify ja té presència al Camp Nou des d'aquest divendres (FC Barcelona)
Spotify ja té presència al Camp Nou des d'aquest divendres (FC Barcelona)

Amb aquesta aliança, el Barça i Spotify pretenen unir dos mons que desperten passió entre les masses: el futbol i la música, amb l'objectiu tant de donar noves experiències als aficionats com de revolucionar les ja existents, i oferir així una plataforma capaç de connectar jugadors i artistes d'arreu del món.

NOTÍCIES RELACIONADES
Anar al contingut