Mitjans digitals

Dispositius mòbils
Els continguts de la CCMA arriben als telèfons mòbils intel·ligents i tauletes, tant mitjançant diverses aplicacions com a través dels portals mòbils que s'adapten a aquests dispositius. La CCMA és molt activa en aquest terreny per l'increment del consum audiovisual de l'audiència en dispositius mòbils.

Participació i xarxes socials
La CCMA té una presència activa a les xarxes socials, que fa servir com a canals de difusió i interacció. L'any 2013, ha consolidat la presència dels seus continguts a les xarxes, ha promocionat activament la conversa social dels directes amb la difusió d'etiquetes (hashtags) i ha posat en marxa accions de participació per mitjà de Facebook, Twitter, Instagram i Spotify.
Televisió connectada
La CCMA està present amb el servei 3alacarta a les televisions connectades, tant a través de la seva aplicació per HbbTV, com per mitjà de les aplicacions per a les principals SmartTV del mercat de consum audiovisual (Samsung, Sony, Phillips, Panasonic, LG...).

YouTube
TV3 i Catalunya Ràdio també són a YouTube. Els canals de TVC i els seus programes superen, durant el 2013, les 16.800.000 visualitzacions i els 100 milions de minuts de vídeo vistos. Els vídeos de Catalunya Ràdio (als canals CatRadio, iCat i CatRàdio Esports) han crescut el 33% respecte a l'any passat i superen les 3.310.000 visualitzacions.

Podcast
Catalunya Ràdio té una àmplia oferta de podcasts, que sovint se situen entre els més descarregats dels rànquings.