En una entrevista a YouTube amb el també expilot de MotoGP Chris Vermeulen, Stoner declara: "Vaig treballar de provador amb Honda al començament. Però alguna cosa es va esguerrar amb el jove enèrgic que arribava [young gun en la versió original], que no em volia a prop. Penso que tinc molt a aportar en aquest esport. Encara sé què cal per guanyar curses. El cert és que m'agradaria poder tornar a col·laborar amb MotoGP." Vermeulen també li pregunta què hauria passat si no s'hagués retirat tan jove, amb 27 anys [per decisió pròpia], i ell contesta que hauria pogut continuar lluitant per guanyar títols, però no sap si n'hauria guanyat cap més. Aquesta resposta em sembla del tot legítima. I l'anterior -si ho pensa, cosa seva-, però, ara? És clar que s'avorreix, i molt, perquè ja diu que vol tornar a fer alguna cosa al pàdoc. Doncs hi serà benvingut, us ho puc assegurar. Li tinc molt de respecte, a Casey Stoner. Va tenir uns inicis de carrera esportiva difícils, i per a qualsevol altre haurien suposat baixar del carro abans d'hora. I ell va arribar a MotoGP i va demostrar el talent i la valentia que guardava. Ducati el va fitxar el 2007 com a escuder de Capirossi i va resultar que va guanyar aquell mundial (sí, amb els Bridgestone), amb una caiguda fins i tot en pretemporada, a Jerez, que el va enviar a l'hospital amb un bon cop al cap. I després va ser l'únic que feia córrer aquella Ducati de xassís tubular, i va haver de passar pel tema de la intolerància a la lactosa. I ara mateix, desgraciadament, té la síndrome de fatiga crònica. Però s'avorreix. Fes un llibre, si vols. Bé, de fet ja el va fer, amb el periodista Matt Roberts, el 2013, i que us recomano llegir... Però només si us avorriu, eh? Última hora: Aleix Espargaró renova 2 anys més amb Aprilia (2021-22) i Carmelo Ezpeleta anuncia al diari AS calendari per a demà o dijous, i diu que seran les autoritats locals les que decidirien si entra gent als estadis, ara que el futbol es belluga perquè sigui una realitat abans de final de temporada. El problema aquí és que els nous contractes de MotoGP amb els circuits van condicionats a l'absència de públic, perquè s'estalviaran el cànon.