Suzuki és sense cap mena de dubte la marca més avançada en comunicació durant la pandèmia. Amb directes d'Instagram i Zoom amb la premsa internacional que seguim els grans premis. També és cert que han tingut en aquest temps dues importants notícies, com són la renovació dels seus pilots Àlex Rins i Joan Mir. Avui, ha parlat -una altra vegada- Davide Brivio, el director de l'equip. El més important que diria que ha aportat Brivio és que com a expert no pensa que l'equilibri de forces dels pilots de MotoGP canviï en un calendari d'entre 12 i 16 curses com el que està acabant de perfilar Dorna. Inclús pel fet que hi haurà majoritàriament dues curses per circuit, i això pot beneficiar molt alguns i perjudicar molt altres. Brivio: "Veurem com ha afectat l'aturada els pilots. Des del punt de vista esportiu no veig gaires canvis. Si agafes les curses que potser farem, no ho sé, dues a Jerez o dues a Àustria, per exemple, i apliques els resultats del 2019, no crec que canviïn gaire. L'important aquí serà no cometre errades". Aquesta juguesca crec que serà prou interessant fer-la quan tinguem el calendari que pretén ser definitiu (a finals de maig o començaments de juny, se'ns ha promès). Evidentment, Brivio té més informació i ha pogut començar a imaginar-se una classificació amb dues curses a Jerez, dues a Àustria, dues a Aragó, dues a València, una a Montmeló, una o dues a Itàlia, una a la República Txeca..., això segons va deixant anar Carmelo Ezpeleta, conseller delegat de Dorna, cada vegada que parla públicament. En resum, que Márquez segueix sent el màxim favorit, cosa que ja sabíem, però veu Àlex Rins dins del paquet de pilots del davant. I això que diem lliga amb aquestes altres declaracions de Brivio: "Fer dues curses per circuit és una fórmula per tirar endavant el campionat. I s'ha d'acceptar. Segons el fabricant, li anirà millor o pitjor fer dues curses a Jerez o Àustria. Així és la temporada 2020, especial, i m'alegra que en totes les reunions que hem mantingut no he notat que ningú escombrés cap a casa, sinó que sempre hem buscat el bé del campionat". Recordeu que després d'aquella denúncia contra la "cullera" de la Ducati fa més d'un any, les relacions dins la MSMA, l'associació de les marques, eren delicades, i segons el mànager del Suzuki Ecstar la cosa ara està com una bassa d'oli.