Després de la publicitat pots interactuar amb el player amb els següents botons Instruccions per interactuar amb el player
imatge

Seran infants autònoms si evitem la sobreprotecció

Des que naixem comencem un camí cap a l'autonomia, diu la Silvia Blanch, doctora en Psicologia de l'Educació i llicenciada en Psicologia Clínica, que defineix l'autonomia com acompanyar sense trepitjar, evitant la sobreprotecció. Com podem evitar criatures massa dependents? Quina és la diferència entre l'autonomia física i l'emocional? I què ens diu la nostra por a deixar-los ser autònoms? En parlem a "L'ofici d'educar" amb la Cristina Gutiérrez, de la Granja, autora de "Créixer amb valentia" ; la Silvia Blanch, coordinadora del Grau d'Educació Infantil de la UAB, i la Magda Solera, mestra d'infantil de la xarxa d'escoles Lliures, XELL. I sentim també el testimoni de la Gloudina Greenacre, de Wild Me; de la psicòloga Clara Darder; la història d"El follelt Oriol i l'illa del plàstic," i el testimoni de l'Abril i la Jana. Ens farà riure l'Oriol Dalmau amb el seu contrapunt, i acabarem amb les reflexions de les lliçons de la pandèmia de la periodista Eva Millet, i com han viscut el confinament la Paula i l'Estel, del casal de la Granja

TEMES:
Educació
Veure més
Flexta esquerra
Flexta dreta

SECCIONS

Veure més
Flexta esquerra
Flexta dreta

TAMBÉ ET POT INTERESSAR

Anar al contingut